دهکده رایان شامل بیست ویلای اقامتی، دریاچه مصنوعی با امکان قایق سواری، پل معلق، تفریحاتی همچون زیپ لاین و اسب سواری است. کافی شاپ و رستوران، آلاچیق، پارکینگ اختصاصی دهکده گردشگری رایان، سرویس بهداشتی تمیز معمولی و فرنگی دهکده از دیگر امکانات این دهکده است.

آشنایی با رایان دهکده‌ای زیبا برای گردشگری

به گزارش سلام نو،  دهکده گردشگری و تفریحی رایان که در منطقه نمونه گردشگری واقع در ۳۰ کیلومتری شهرستان نطنز و ۱۰۰ کیلومتری مرکز استان اصفهان قرار گرفته دارای چشم اندازهای بی بدیل روستای تاریخی کشه و طرق رود است. قایق سواری، پل معلق، زیپ لاین از امکانات تفریحی این دهکده است. این منطقه به عنوان منطقه نمونه گردشگری در استان اصفهان در تاریخ ۲۲ شهریورماه ۸۶ به تصویب هیات دولت رسیده است.

آشنایی با رایان دهکده‌ای زیبا برای گردشگری

 دهکده گردشگری رایان در ارتفاع  ۲۵۰۰ متری از سطح دریا در دامنه کوههای کرکس قرار گرفته که چشم اندازهای بی بدیل روستای تاریخی کشه و طرق رود  مناظر طبیعی جذاب این نقطه را به یکی از زیباترین مکان های استان تبدیل کرده است. دهکده رایان شامل بیست ویلای اقامتی، دریاچه مصنوعی با امکان قایق سواری، پل معلق، تفریحاتی همچون زیپ لاین و اسب سواری است. کافی شاپ و رستوران، آلاچیق، پارکینگ اختصاصی دهکده گردشگری رایان، سرویس بهداشتی تمیز معمولی و فرنگی دهکده از دیگر امکانات این دهکده است.

آشنایی با رایان دهکده‌ای زیبا برای گردشگری

قله کوهستان کرکس با ارتفاع ۳۸۹۵ متری ازسطح دریا از قلل مرتفع کشور بوده که کوهنوردان هر هفته از این دهکده به سمت قله میروند و تقریباً در نیمی ازسال پوشیده از برف بوده و منابع اصلی تامین آب چشمه ‌های متعدد منطقه است. دامنه‌ های کرکس به دلیل وجود منابع آب کافی و نیز اعتدال شرایط اقلیمی و رویش انواع گیاهان مرتعی و زینتی و تجاری در ردیف مراتع نسبتاً خوب منطقه و کشوراست. پوشش گیاهی منطقه بیشتر شامل گیاهان بوته ‌ای (انواع گندمیان، درمنه، گون، گیاهان داروئی …) و درختچه‌ هایی است که بصورت پراکنده دیده می‌ شود. موقعیت جغرافیائی و شرایط زیستی منطقه کرکس گونه ‌ای است که دارای انواع جانوران وحشی می‌ باشد.

آشنایی با رایان دهکده‌ای زیبا برای گردشگری


موقعیت مکانی

استان اصفهان، نطنز، سی کیلومتری نطنز، ورودی طرق رود، روستای کشه، دهکده تفریحی توریستی رایان

منبع: تریپ یار

کد خبرنگار: ۲۵
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمد‌ IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
    0 0
    منطقه‌زیبا‌وبا‌طعم‌ریزگرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید