افراد بسیاری هستند که برای پاکسازی پوست خود به دنبال روشی ماندگار و مناسب می باشند. همچنین بسیاری از افراد هر یک از روش ها پاکسازی پوست را با یکدیگر اشتباه گرفته و همین امر موجب شده تا بیشتر به پوست خود آسیب بزنند.

برای پاکسازی پوست مزوتراپی بهتر است یا فیشیال پوست؟

از این رو بهتر است قبل از اقدام به هر نوع عمل زیبایی، اطلاعات لازم را کسب کرده تا دچار عوارض جبران ناپذیری نشوید. برای پاکسازی و زیبایی پوست روش های متعدد بسیاری وجود دارد. فیشیال پوست و مزوتراپی از انواع روش های پاکسازی پوست بوده که هر کدام کاربردهای خاص خود را دارند و افراد بسیاری نیز هر یک از این روش ها را با هم یکی می دانند.

کارشناسان ما در کلینیک غرب تهران با ارائه این گزارش سعی کرده اند شما عزیزان را با هر یک از روش های زیبایی فیشال پوست و مزوتراپی، کاربردها، مزایای هر یک و تفاوت آنها با یکدیگر بیشتر آشنا کنند. با ما در این گزارش همراه باشید.

فیشیال پوست صورت چیست؟

فیشال یا فیشیال پوست صورت از راه های درمانی رایج و بسیار موثر برای داشتن پوستی سالم و درخشان می باشد. برای انجام این روش درمانی تنها یک ساعت کافی می باشد تا پوست شما به پوستی درخشان و جوانتر تبدیل شود.

از مزایای روش درمانی فیشال صورت می توان به این مورد اشاره کرد که شما به راحتی می توانید تنها با یک جلسه تغییرات اصلی و جوانتر شدن پوست خود را ملاحظه کنید. در این یک جلسه می توانید بسیاری از مشکلات پوستی خود مانند جوشهای سر سیاه یا کومودن را به راحتی از بین ببرید.

کاربردهای فیشیال پوست

فیشیال پوست برای افراد مختلف، کاربردهای متفاوتی خواهد داشت. برخی از افراد تنها برای خلاص شدن از جوش های سر سیاه، برخی دیگر برای جوانسازی و پیشگیری از پیری پوستشان برای انجام فیشال پوست مراجعه میکنند. همچنین از دیگر کاربردهای فیشیال پوست می توان به پاکسازی، آبرسانی و نیز ماساژ صورت نیز اشاره کرد.

روش درمانی فیشال پوست چگونه می باشد؟

برای انجام فیشیال پوست صورت روش هایی وجود دارد که این مراحل اگر به درستی انجام شود نتیجه بهتری ر در پوست خود خواهید دید. اولین مرحله برای انجام فیشال پوست صورت، با مشاوره شروع خواهد شد.

با مراجعه به مشاور متخصص پوست و زیبایی از نوع پوستی که دارید و همچنین هر یک از مراقبت هایی که لازم است برای پوست خود انجام دهید، مطلع می شوید.

بعد از آن برای پوست صورت و گردن خود شما عزیزان هر یک از مراحل پاکسازی، لایه برداری، آبرسانی و تعذیه رسانی انجام خواهد شد و همین امر موجب ایجاد پوستی شاداب و درخشان و جوان می شود.

برای پاکسازی پوست مزوتراپی بهتر است یا فیشیال پوست؟

مزایا و کاربردهای فیشیال پوست

مزوتراپی چیست؟

مزوتراپی نیز یکی دیگر از روش های درمانی جوانسازی و زیبایی پوست بوده که به صورت تزریقی جهت رفع مشکلات پوستی، درمان ریزش مو و همچنین لاغری مورد استفاده قرار می گیرد.

یکی از مواردی که افراد مختلف همواره به دنبال آن هستند، میل به جوان ماندن و جوانسازی پوست می باشد. از این رو روش های درمانی مختلفی جهت جوانسازی به وجود آمده که هر کدام متناسب با ویژگی هایی که دارند، متناسب برای زیبایی و جوانسازی پوست هستند.

برای مثال تزریق بوتاکس، ژل و فیلر و همینطور کربوکسی تراپی نیز از انواع روش های جوانسازی پوست بوده که هرکدام به یک روش تزریقی اما با داروها و مزایا و کاربردهای خاص خود به افراد مختلف معرفی خواهد شد.

کاربردهای مزوتراپی چیست؟

از انواع کاربردهای مزوتراپی می توان به هریک از موارد زیر اشاره کنیم:

· مزوتراپی جهت رفع لک های صورت (Lightening)

· مزوتراپی جهت توقف ریزش مو و رویش مجدد مو

· جهت رفع چروک و تیرگی دور چشم

· تزریق مزوتراپی جهت کلاژن سازی و لیفت صورت و رفع چروک های سطحی

· کاهش سلولیت

· از بین بردن چربی در نواحی  مختلف نظیر شکم، ران، باسن، دور کمر، پا، دست ها و صورت

· از بین بردن چین و چروک و خطوط صورت

· بازگردانی پوست به حالت اولیه

· روشن کردن نواحی تغییر رنگ یافته پوست

مزایای مزوتراپی

از جمله مزایای انجام مزوتراپی برای هر یک از نواحی نام برده شده، می توان موارد زیر را نام برد:

· روشن سازی پوست

· رفع مشکلات پوستی

· افزایش رطوبت پوست

· افزایش ویتامین سطح پوست

· ایجاد حس تازگی و جوانی

· بهترین جایگزین برای عمل های جراحی

· جلوگیری از بروز افزایش سن

برای پاکسازی پوست مزوتراپی بهتر است یا فیشیال پوست؟

مزوتراپی و کاربردها و مزایای آن

نتیجه گیری

در این گزارش با هر یک از روش های پاکسازی و جوانسازی پوست، یعنی فیشال و مزوتراپی آشنا شده و متوجه شدید هر یک از روش های نام برده شده تنها بخشی از پاکسازی و جوانسازی پوست شما را انجام می دهد و علاوه بر آن مزوتراپی جوانسازی و پاکسازی دیگر قسمت های بدن را هم تامین خواهد کرد.

اگر در تهران به دنبال کلینیک معتبر جهت انجام انواع خدمات زیبایی پوستی هستید، ما به شما کلینیک زیبایی غرب تهران

(www.clinicbut.com) را معرفی میکنیم.

کلینیک مرکز سلامت و زیبایی غرب در سال ۱۳۹۵ توسط جناب دکتر علی مخبر تاسیس گردید. در این کلینیک تخصصی خدمات درمانی و زیبایی نظیر RF تراپی، مزوتراپی، تزریق ژل و فیلر، بوتاکس، پلاسما جت، لیزر موهای زائد، کربوکسی تراپی، زاویه سازی صورت، میکرونیدلینگ، میکرودرم ابریژن و.. با رعایت اصول اخلاقی، حفظ حریم خصوصی مراجعه کنندگان باتوجه به استاندارهای جهانی، توسط توسط مجرب ترین متخصصان زیبایی کشور انجام می شود.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید