پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی «گیجگاه» به کارگردانی عادل تبریزی و «سینگو» به کارگردانی علیرضا محمدی از سوی شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی صادر شد.

پروانه نمایش ۲ فیلم سینمایی صادر شد

به گزارش سلام نو به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری، شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی در جلسه اخیر با صدور پروانه نمایش برای فیلم‌های: «گیجگاه» به تهیه‌کنندگی میر ولی الله مدنی و کارگردانی عادل تبریزی و «سینگو» به تهیه‌کنندگی ایرج محمدی وکارگردانی علیرضا محمدی موافقت کرد.

فیلم سینمایی "گیج گاه"، اولین ساخته سینمایی عادل تبریزی است که در آن حامد بهداد، باران کوثری و جمشید هاشم پور به ایفای نقش می پردازند.

به جای خلاصه داستان این جمله نوشته شده است:«گیج‌گاه نوستالژیک نیست، حالیست که دیگر نیست.»

جمشید هاشم پور، حامد بهداد، باران کوثری، سروش صحت، فرهاد آییش، بهرنگ علوی، امیرحسین رستمی، نادر سلیمانی، بیژن بنفشه خواه، سیاوش چراغی‌پور، محمد الهی، مریم همتیان، ایمان اسماعیل پور، علی باغفر، حامد شیخی، داود ونداده و با معرفی بازیگر نوجوان علی راد و با هنرمندی رضا صفایی پور و حسن رضایی بازیگران «گیج‌گاه» هستند.

اولین نمایش فیلم «گیج‌گاه» به تهیه‌کنندگی مشترک ولی اله مدنی و حنیف سروری در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر بود.

فیلم سینمایی «سینگو» نیز اطلاعات دقیق و رسمی تاکنون از این فیلم منتشر نشده است اما گفته می شود یک فیلم در ژانر کودک و نوجوان است.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید