دادستان عمومی و انقلاب زنجان از دستگیری یک متهم به جرم اخاذی با معرفی خود به عنوان روانشناس خبر داد و گفت: این شخص بابرهنه کردن بیماران و فیلمبرداری از آنها اخاذی می‌کرد.

بازداشت روانشناس شیطان در زنجان! / از دختران بیمار خود فیلم سیاه می گرفت!

به گزارش سلام نو، دادستان عمومی و انقلاب زنجان از دستگیری یک متهم به جرم اخاذی با معرفی خود به عنوان روانشناس خبر داد و گفت: این شخص با لخت کردن بیماران و فیلمبرداری از آنها اخاذی می‌کرد.

بهروز عباسی، دادستان عمومی و انقلاب زنجان از دستگیری یک متهم به جرم اخاذی با معرفی خود به عنوان روانشناس خبر داد و اظهار کرد: این متهم با تهدید انتشار فیلم و تصاویر بیماران در فضای مجازی در یکی از بیمارستان‌های زنجان، اقدام به اخاذی از افراد می‌کرد.

دادستان عمومی و انقلاب زنجان در تشریح جزئیات پرونده افزود: متهم در تماس با خانواده بیماران و با معرفی خود به‌عنوان یکی از پرسنل بیمارستان و روانشناس، خواستار دریافت اطلاعات پزشکی بیمار و انجام مشاوره با اعضای خانواده بیماران بوده است.

عباسی بیان کرد: متهم در ادامه با برقراری تماس تلفنی با بستگان بیمار و اقناع‌سازی آنها به انجام مشاوره و معاینه بدنی به‌صورت برهنه از طریق واتساپ، از بیمار فیلم و عکس برهنه تهیه و اقدام به اخاذی کرده است.

دادستان زنجان اظهار کرد: متهم ساکن یکی از شهرستان‌های یزد است که پس از شکایت شاکی خصوصی و بررسی‌های به‌عمل آمده در محل سکونت خود شناسایی و دستگیر شده است.

کد خبرنگار: ۱۵
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدعلی IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
    0 0
    درایران به تازگی هیچ چیز بعیدنیست//حیف اسلام که بارفتارمامردم داره بدنام میشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید