بر اساس اطلاعیه ستاد تنظیم بازار فرآیند تعدیل قیمت‌ها همزمان با اجازه برداشت یارانه کمک معیشتی کلید خورد.

خبر مهم برای جاماندگان یارانه جدید | جاماندگان یارانه جدید فعلا منتظر بمانند
به گزارش سلام نو، دولت در سال جدید با حذف ارز ترجیحی پیشنهاداتی برای یارانه جدید دارد. به تازگی پرداخت یارانه گوشت به عنوان یارانه جدید توسط دولت مردان مطرح شده است.این  یارانه جدید بر اساس گمانه زنی ها به ۳۰۰ هزار تومان می رسد. یارانه جدید به گفته برخی از نمایندگان به صورت کالا پرداخت خواهد شد.در ادامه به آخرین اخبار از یارانه جدید می پردازیم.

تمام مردان اقتصادی دولت سیزدهم در حال تبیین نحوه عملیات اجرایی اصلاح ارز ترجیحی هستند. در روزهای اخیر ضمن توضیحات رئیس‌جمهور، رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزیر تعاون، کار و رفاه ‌اجتماعی هم در اظهاراتی جداگانه به تشریح روند چگونگی اجرای دومین جراحی اقتصادی کشور پرداختند.

ستاد تنظیم بازار با اشاره به اینکه واحدهای صنفی از امروز بتدریج مجاز به اعمال قیمت‌های جدید هستند، اعلام کرد: مبلغ کمک معیشتی واریز شده بابت ماه اول، از ساعات پایانی امشب (دیشب چهارشنبه) قابل برداشت خواهد بود. در دومین اطلاعیه ستاد تنظیم بازار درباره مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها آمده است: پیرو اطلاعیه قبلی و سخنان ریاست محترم جمهوری در گفت‌وگوی زنده و مستقیم با مردم، ضمن تقدیر و تشکر از همراهی یکایک ملت شریف ایران در زمینه اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، با توجه به اقدامات انجام شده و اطمینان از تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم و بررسی‌های کارشناسی درباره اصلاح و متناسب‌سازی قیمت کالاهای مشمول طرح (روغن، مرغ، تخم‌مرغ و لبنیات) بدینوسیله اعلام می‌دارد:

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید