سخنگوی شرایط اضطراری منطقه ویژه پتروشیمی در ماهشهر از اعزام تیم واکنش سریع ایمنی و آتش نشانی به آبادان برای امداد رسانی به حادثه دیدگان ریزش ساختمان متروپل این شهر خبر داد.

اعزام تیم واکنش سریع ایمنی به آبادان

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، محسن ادیبی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: پس از اطلاع از حادثه رخ داده در شهر آبادان، تیم واکنش سریع ایمنی و آتش‌نشانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به دستور فرمانده شرایط اضطراری منطقه و با هماهنگی فرماندار ماهشهر و مدیریت بحران استانداری خوزستان به شهرستان آبادان اعزام شد.

وی افزود: این تیم امدادی متشکل از چهار دستگاه تخصصی خودرو پیشرو، امداد و نجات و همچنین مجهز به تجهیزات لازم امدادی و به‌ همراه هشت نفر نیروی ماهر عملیات امداد و نجات و  آتش‌نشانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی است.

ادیبی گفت:این تیم واکنش سریع تا  هر زمان که مسوولان مدیریت بحران خوزستان تصمیم بگیرند، برای خدمت‌رسانی در منطقه حضور خواهد داشت.

به گزارش ایرنا ریزش بخشی از ساختمان ۱۰ طبقه تجاری متروپل در خیابان امیری آبادان تاکنون پنج کشته و ۲۵ مصدوم برجا گذاشته است.

از ابتدای زمان وقوع حادثه در ظهر روز دوشنبه، چندین گروه امداد و نجات از شهرداری، پالایشگاه، پتروشیمی و اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر و آبادان به محل حادثه اعزام شده‌اند.

۱۵ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس برای امداد رسانی در محل حادثه مستقر بوده و در حال امدادرسانی به مصدومان این حادثه هستند.

فرماندار آبادان با حضور در محل حادثه گفته است علت فروریختن ساختمان متروپل در دست بررسی است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید