احمد وحیدی، وزیر کشور و رییس شورای امنیت کشور درباره ترور شهید مدافع حرم، سرهنگ صیاد خدایی گفت: با همکاری و هماهنگی نهادهای نظامی و امنیتی کمیته‌ای تشکیل شده و موضوع در دست بررسی است.

در حال بررسی حادثه ترور شهید خدایی هستیم

به گزارش سلام نو، ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور نوشت: احمد وحیدی روز دوشنبه با حضور در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره ابعاد امنیتی و پیامدهای اجتماعی طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها توضیح داد.

وزیر کشور با بیان اقدامات دولت به ویژه رییس جمهوری برای اجرای این طرح یادآور شد:‌ در زمان اجرای این طرح شاهد افزایش قیمت مواد غذایی در جهان بودیم. امنیت مواد غذایی به یک مساله مهم جهانی تبدیل شده است و برخی از کشورها به شدت در حال ذخیره کالاهای اساسی هستند.

وحیدی خاطرنشان کرد: با توجه به تمهیدات انجام شده و تامین کالاهای اساسی، امروز مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

در این نشست، تعدادی از اعضای کمیسیون امنیت ملی سوالاتی را درباره ابعاد اقتصادی طرح و اجرای هر چه بهتر آن مطرح کردند.

اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس با قدردانی از اقدامات وزارت کشور در اجرای مردمی سازی یارانه‌ها، طرح‌ها و اقدامات وزارت کشور را در این زمینه، "هوشمندانه و مدبرانه" دانستند.

رئیس شورای امنیت کشور در ادامه این نشست درباره ترور روز گذشته در تهران که به شهادت حسن صیاد خدایی منجر شد، اظهار داشت: با همکاری و هماهنگی نهادهای نظامی و امنیتی کمیته‌ای تشکیل شده و موضوع در دست بررسی است.

وحیدی شهید صیاد خدایی را نیروی انقلابی و متدین توصیف کرد و با تسلیت به خانواده ایشان و همرزمانش، گفت: با اتمام تحقیقات، نتایج آن اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید