متهم که از سال ۹۶ به اتهام قتل تحت تعقیب است بعد از ربودن زنی او را مورد آزار و اذیت قرار داد.

تعرض مرد شیطان صفت به زن جوان راز یک قتل را لو داد

به گزارش سلام نو به نقل از اعتمادآنلاین، تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری مردی شیطان‌صفت که بعد از ربودن زنی جوان به او تعرض کرده است، فاش کرد این فرد قاتلی فراری است که از سال ۹۶ تاکنون تحت تعقیب قرار دارد.

تحقیقات درباره این پرونده از چند روز قبل و زمانی آغاز شد که زنی جوان شکایتی را مبنی بر تعرض مطرح کرد. او به کارآگاهان گفت: خرید کرده بودم و برای بازگشت به خانه سوار یک خودروی پراید شدم که خیال می‌کردم مسافرکش است، اما مرد راننده بعد از طی مسافتی از زیر صندلی‌اش یک چاقو بیرون آورد و شروع به تهدید من کرد.

وی ادامه: در حالی‌که خیلی ترسیده بودم تصمیم گرفتم از خودروی در حال حرکت به بیرون بپرم و خودم را نجات بدهم، اما در ماشین از داخل باز نمی‌شد. راننده تغییر مسیر داد و به محلی خلوت رفت. او با تهدید به من تعرض کرد و موبایل و کارت بانکی‌ام را به زور گرفت و سپس مرا رها کرد.

کارآگاهان با توجه به اطلاعاتی که این زن داده بود تلاش خود را برای یافتن ردی از متهم آغاز کردند تا اینکه زن جوان دوباره نزد پلیس رفت و این بار موضوعی تازه را مطرح کرد.

او گفت: مرد شیطان‌صفت بعد از سرقت گوشی من به دوستانم پیام داده و از طرف من برای آن‌ها نوشته بود در بیمارستان هستم و به پول نیاز دارم. او از این طریق از دوستانم کلاهبرداری کرد و من وقتی از ماجرا مطلع شدم که چند نفر از آن‌ها از من خواستند بدهی‌ام را پس بدهم در حالی که من پولی نگرفته بودم.

کارآگاهان بعد از طرح شکایت دوم باز هم به تحقیقات ادامه دادند تا اینکه توانستند از طریق دوربین‌های مداربسته تصویری از متهم به دست بیاورند. در این مرحله فاش شد مرد شیطان‌صفت یک قاتل فراری است که سال ۹۶ در یک نزاع در غرب کشور دست به جنایت زده و از آن زمان فراری شده است.

بنا به این گزارش، در حال حاضر تلاش‌ها برای دستگیری متهم ادامه دارد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید