روزنامه کیهان ذیل تیتر "عکس یادگاری متهم به سرقت ادبی با یک متهم به سرقت اقتصادی"، به عکس منتشر شده از اصغر فرهادی در کنار پویان مختاری اعتراض کرد.:

عکس یادگاری اصغر فرهادی و پویان مختاری در کن! | مدیر سایت شرط بندی تهیه کننده می شود؟

به گزارش سلام نو، کیهان نوشت: در حاشیه جشنواره کن فرانسه، یک متهم به سرقت ادبی و یک متهم به سرقت اقتصادی از مردم ایران با هم عکس یادگاری گرفتند!

به نوشته کیهان، اصغر فرهادی که هنوز پرونده سرقت ادبی وی از یک مستندساز در تولید فیلم اخیرش باز است، در حاشیه جشنواره فیلم کن در فرانسه با یک شیاد بین‌المللی که سردسته مافیای سایت قمار شناخته می‌شود، عکس یادگاری گرفت. نکته قابل تأمل این است که این سارق هم مثل اصغر فرهادی از مهمانان این دوره از جشنواره فیلم کن فرانسه است و حتی تصاویر او روی فرش قرمز این جشنواره منتشر شده است! 

روزنامه اصولگرا در ادامه آورده است: عکس یادگاری فرهادی با این قمارباز بدنام، با واکنش‌های انتقادی در رسانه‌ها و کاربران فضای مجازی مواجه شده است. یک کاربر فضای مجازی در این‌باره نوشت: «آقای فرهادی هستن همون که درد مردم اینقد براش مهم بود. با بردنِ آبروشون جایزه بین‌المللی دریافت کرد! الانم با مافیای سایت‌های قمار که جیب مردم رو سرکیسه کرده عکس یادگاری گرفته! تا نشون بده چقدر دلش واسه مردم می‌سوزه و چقدر از دشمنای مردمش متنفره‌.

عکس یادگاری اصغر فرهادی و پویان مختاری در کن!

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید