ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که در اولین روز خرداد ماه ۱۴۰۱«کوییکR» سه میلیون تومان ارزان شد.

 «کوییکR» سه میلیون تومان ارزان شد

به گزارش سلام نو به نقل از اقتصادنیوز ؛ رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز سایپایی ها همانند ایران خودرویی ها در سه جهت رشد، افت و ثبات وارد بازار شدند و «کوییکR» در میان محصولات سایپا بیشترین افت قیمت را داشت. براساس ارزیابی های صورت گرفته امروز «شاهین» و «کوییک معمولی» در بازار بدون تغییر قیمت عرضه شدند و «کوییکR » ،«تیبا صندوقدار» و «تیبا۲ معمولی» با افت قیمت وارد بازار شدند و «ساینا» نیز امروز رشد قیمت داشت.

قیمت محصولات سایپا

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا۲ معمولی» و «ساینا» اشاره کرد.

براساس ارزیابی بازار خودرو امروز شاهین بدون تغییر در بازار ۳۸۲ میلیون قیمت خورد و قیمت «ساینا» هم در در بازار با افزایش یک میلیونی۲۲۱ میلیون تومان شد.

از سوی دیگر «کوییکR» هم در بازار افت ۳ میلیونی قیمت در بازار داشت و ۲۳۰میلیون قیمت خورد و «کوییک معمولی» هم بدون تغییر در بازار ۲۲۱ میلیونی باقی ماند.

از سوی دیگر «تیبا صندوقدار» با افت یک میلیونی ۱۹۹ تومان در بازار دست به دست شد.  «تیبا ۲ معمولی» هم با افت ۲ میلیونی ۲۰۶ میلیون تومان  شد.

سایپا 1

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید