این فهرست همچنین ما را به فکر سایر مکان‌های زیبای غروب خورشید در سراسر جهان انداخت. بنابراین ما با تعدادی از برترین اینستاگرامرهای جهان تماس گرفتیم تا عکس‌های مورد علاقه خود را از غروب آفتاب بگیریم.

زیباترین عکس‌هایی که از غروب آفتاب گرفته شده است

سلام نو-سرویس گردشگری: چیزی در مورد غروب زیبا وجود دارد که تجربه سفر را کامل می‌کند، پایانی عالی برای یک روز عالی در بهشت. روانشناسان می‌گویند غروب آفتاب می‌تواند رفاه را افزایش دهد، سخاوت را افزایش دهد و رضایت از زندگی را افزایش دهد.

بر اساس داده‌هایی که اخیرا جمع‌آوری شده است، در سال گذشته ۲۸۶ میلیون عکس از غروب خورشید در اینستاگرام بارگذاری شده است. این وب‌سایت همچنین داده‌های اینستاگرام ۱۲ ماه گذشته را برای رتبه‌بندی مکان‌های غروب خورشیدی اینستاگرامی شده در جهان تجزیه و تحلیل کرد. کالیفرنیا با ۵.۷ میلیون عکس غروب خورشید در صدر فهرست قرار گرفت و پس از آن جزیره بهشتی ایتالیا سیسیل قرار دارد. ما لیست کاملی از بهترین مکان‌های غروب خورشید در جهان را در زیر آورده‌ایم. خاطرات افرادی که این غروب‌های زیبا را مشاهده کرده‌اند را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

این فهرست همچنین ما را به فکر سایر مکان‌های زیبای غروب خورشید در سراسر جهان انداخت. بنابراین ما با تعدادی از برترین اینستاگرامرهای جهان تماس گرفتیم تا عکس‌های مورد علاقه خود را از غروب آفتاب بگیریم. برخی از مکان ها در لیست برتر هستند. بقیه جاهایی هستند که شاید ندانید. اما همه این نقاط غروب خورشید تضمین شده است که شما را وادار می‌کند که سوار هواپیما شوید و این منظره آرامش بخش را ببینید.

بالی

زیباترین عکس‌هایی که از غروب آفتاب گرفته شده است

خط ساحلی خیره کننده Uluwatu منطقه مورد علاقه‌ای در جزیره است، به دلیل غروب،های آن. غروب بالی شبیه هیچ جای دیگری در جهان نیست. در یک روز خوب (فقط به اندازه کافی ابری)، رنگ،ها مانند آتش بازی منفجر می‌شوند و مایل‌ها در سراسر آسمان کشیده می‌شوند. این غروب آسمان را آتش زد. همچنین این اولین غروب خورشیدی بود که در بالی دیدم، قبل از اینکه تصمیم بگیرم به آنجا نقل مکان کنم و وبلاگ سفرم را تمام وقت دنبال کنم. کمی جادو در بالی وجود دارد که در هر غروب خورشید مشهود است. می‌دانستم در ثانیه‌ای که این غروب را دیدم قرار است اینجا باشم.

پاریس

زیباترین عکس‌هایی که از غروب آفتاب گرفته شده است

داستان پشت این غروب: من هرگز از پاریس خسته نمی‌شوم. هنر و فرهنگ آن، مد بالا، معماری زیبا و صحنه پیچیده غذاخوری، همه در یک عامل ترکیب می‌شوند که باعث می‌شود من به عقب برگردم. در آن سفر بیشتر اوقات من در پاریس بودم باران می‌بارید، اما به طرز شگفت انگیزی، یک روز عصر که در اطراف موزه لوور قدم می‌زدم، آسمان ناگهان باز شد و معلوم شد که یکی از زیباترین غروب‌هایی است که من تا به حال در پاریس دیده‌ام.

سیدنی

زیباترین عکس‌هایی که از غروب آفتاب گرفته شده است

منظره خانه اپرای سیدنی از روی صندلی خانم مک کواری (چشم انداز آن سوی بندر) یکی از زیباترین مکان‌ها برای ثبت غروب آفتاب در پایین است. با تماشای غوطه ور شدن خورشید در پشت یکی از نمادین‌ترین ساختمان‌های قرن بیستم، یک پیک نیک آماده کنید تا از آن لذت ببرید. من عاشق گرفتن عکس از قایق‌های کوچکتر هستم که از زیر سایه شبح بادبان تئاتری خانه اپرا عبور می‌کنند.

ترکیه

زیباترین عکس‌هایی که از غروب آفتاب گرفته شده است

کاپادوکیه در ترکیه سرزمین جادویی بالن‌های هوای گرم، شهرهای زیرزمینی و دودکش‌های عجیب و غریب پری است. این یکی از مکان‌های مورد علاقه من در جهان است و قطعا یکی از مکان‌های مورد علاقه من برای تماشای غروب زیبا است. از بالای دودکش‌های پری پیاده‌روی می‌کنیم و می‌نشینیم و تماشا می‌کنیم که غروب خورشید رنگ منظره ماه مانند زیر را تغییر می‌دهد.

هنگام فرود در مالدیو، تقریبا با چیزی که بیشتر مسافران امیدوارند ببینند، از من استقبال کردند باران، ابرهای تاریک و اقیانوسی دلخراش. با این حال، با گذشت طوفان، آسمان به شکل کالیدوسکوپی از رنگ‌های زنده باز شد، پرتقال‌های درخشان و بنفش‌های تیره هر گوشه از دید من را پر کردند. ابرها بیش از همیشه به سطح آب نزدیک‌تر به نظر می‌رسیدند و من در هیبت کامل رها شده بودم. این منظره‌ای بود که واقعا امیدوارم هرگز فراموش نکنم.

سانتورینی، یونان

زیباترین عکس‌هایی که از غروب آفتاب گرفته شده است

سانتورینی از زمانی که یادم می‌آید در فهرست من بوده است، بنابراین وقتی بالاخره تابستان امسال به آنجا رسیدیم، هیجان‌زده شدم. به من اخطار داده بودند که غروب آفتاب پرطرفدارترین زمان است و شلوغ خواهد شد و همینطور بود! اگر می‌خواهید عکس نمادین غروب سانتورینی را بگیرید، باید حداقل یک ساعت قبل از غروب خورشید به آنجا برسید تا مکان مناسبی را در اختیار داشته باشید. تماشای آسمان و ساختمان‌های سفید رنگ صورتی زرق و برق دار، ارزشش را داشت. وقتی خورشید به زیر افق فرو رفت، همه تشویق کردند و کف زدند و این لحظه واقعا به یاد ماندنی بود.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید