مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: اردیبهشت ماه به اتمام رسیده است و باید منتظر باشیم در خرداد ماه مصوبه را به ما ابلاغ کنند تا بتوانیم با حقوق خرداد ماه، افزایش ها را اعمال کنیم.

از بازنشستگان عذرخواهی می‌کنیم / مصوبه افزایش حقوق هنوز تصویب و به ما ابلاغ نشده است

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه باید منتظر باشیم در خرداد ماه مصوبه افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را به ما ابلاغ کنند تا بتوانیم با حقوق خرداد ماه، افزایش‌ها را اعمال کنیم گفت: معوقات فروردین ماه را با حقوق خرداد می‌پردازیم.

میرهاشم موسوی درباره زمان افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اظهار کرد: طبق قانون، میزان افزایش حقوق باید در دولت و هیئت وزیران به تصویب برسد. این مصوبه هنوز تصویب و به ما ابلاغ نشده است؛ از بازنشستگان عذرخواهی می‌کنیم.

وی افزود: به محض ابلاغ، با اعمال افزایش، حقوق بازنشستگان را پرداخت خواهیم کرد. موضوع در حال بررسی و کارشناسی در دولت است. نظراتی هم آنها دارند که پس از بررسی ها با ابلاغ مصوبه، افزایش حقوق‌ها را اجرایی خواهیم کرد. 

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه اردیبهشت ماه به اتمام رسیده است و باید منتظر باشیم در خرداد ماه مصوبه را به ما ابلاغ کنند تا بتوانیم با حقوق خرداد ماه، افزایش ها را اعمال کنیم گفت: معوقات فروردین ماه را با حقوق خرداد می‌پردازیم و معوقه اردیبهشت ماه را برنامه‌ریزی می‌کنیم که در ماه‌های بعدی پرداخت کنیم.

موسوی افزود: بازنشستگان نگران نباشند ما بعد از ابلاغ مصوبه، موظف هستیم آن را اجرا کنیم.

کد خبرنگار: ۱۴
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بازنشسته IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
    0 0
    جناب آقای موسوی کار فرمای تامین اجتماعی دولت نیست بیمه گذار و بازنشسته هستند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید