از سه‌شنبه هفته گذشته سامانه اینترنتی سازمان هدفمندی یارانه‌ها به روی جاماندگان و متقاضیان تفکیک یارانه جدید باز شد.

آخرین مهلت ثبت‌نام جاماندگان یارانه اعلام شد / تکلیف یارانه مجردها چه می‌شود؟

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت نیوز، مهلت ۶ روزه برای نام‌نویسی از جاماندگان و متقاضیان تفکیک یارانه جدید خاتمه ‌می‌یابد. افراد مجرد همچنان قادر به جداسازی یارانه نیستند.

مهلت ۶ روزه نام‌نویسی از جاماندگان یارانه در سازمان هدفمندی یارانه ‌ها امروز خاتمه می‌یابد.

از سه‌شنبه هفته گذشته سامانه اینترنتی سازمان هدفمندی یارانه‌ها به روی جاماندگان و متقاضیان تفکیک یارانه جدید باز شد.

طیبه حسینی، سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها با اعلام این خبر گفت: تمامی جاماندگان و متقاضیان تفکیک یارانه تا پایان امشب مهلت دارند تا درخواست خود را در سامانه سازمان هدفمندی یارانه‌ها ثبت کنند.

آیا فرصت نام‌نویسی جاماندگان یارانه تمام می‌شود؟

وی افزود: اتمام این مهلت به معنی پایان نام‌نویسی از جاماندگان یارانه جدید نیست و مهلت نام‌نویسی از متقاضیان جدید به زودی به اطلاع عموم خواهد رسید.

حسینی در عین حال افزود: در حال حاضر افرادی که به دلیل ازدواج یا طلاق از خانواده خود مستقل شده‌اند، می‌توانند برای دریافت یارانه اقدام کنند.

تکلیف مجرها چه می‌شود؟

وی تاکید کرد: در خصوص افراد مجردی که از خانواده خود مستقل شده‌اند، هنوز امکان جداسازی یارانه وجود ندارد. اما اگر این افراد از ابتدا یارانه‌بگیر نبودند می‌توانند برای دریافت یارانه درخواست بدهند.

به گفته حسینی اطلاعات مربوط به فرزندان متولد شده خانوارها نیز از طریق سازمان ثبت احوال در اختیار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار می‌گیرد و نیازی به ثبت نام این افراد نیست.

وزارت رفاه به درخواست متقاضیان یارانه رسیدگی می‌کند

وی یادآور شد: بانک اطلاعاتی سرپرستان خانوار وزارت رفاه، مدام براساس اطلاعات افراد تازه متولد شده و متوفیان به روز رسانی می‌شود و در نتیجه یارانه خانوارهای این افراد نیز براساس این تغییرات پرداخت می‌شود.

حسینی در خاتمه گفت: بعد از اتمام این مهلت ۶ روزه، تمامی اطلاعات ثبت شده در سامانه سازمان هدفمندی یارانه‌ها برای پالایش و بررسی درخواست‌ها به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منتقل خواهد شد و این سازمان مسئولیتی در خصوص تایید یا عدم تایید درخواست جاماندگان ندارد.

در عین حال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز اعلام کرد که سامانه این وزارتخانه همچنان به ثبت درخواست معترضان دهک بندی ادامه می‌دهد.

این وزارتخانه متولی نام نویسی از معترضانی است که یارانه بگیر بودند اما یارانه آنها قطع یا کم شده است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید