جلسه علنی امروز یکشنبه اول خرداد ۱۴۰۱ مجلس شورای اسلامی از دقایقی پیش به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد.

آغاز جلسه علنی مجلس / بررسی طرح شفافیت قوای سه‌گانه در دستور کار

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، نشست علنی امروز - یکشنبه ۱ خرداد - مجلس شورای اسلامی به ریاست محمد باقر قالیباف با حضور  ۲۰۹ تن از نمایندگان آغاز شد.

در این نشست ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در موردطرح دوفوریتی شفافیت قوای سه گانه و دستگاههای اجرایی و سایر نهادها و  ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون انرژی در موردطرح توسعه و مانع‌زدایی از صنعت برق کشور مورد بررسی قرار می گیرد.

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی درموردطرح اصلاح قانون تشکیلات وآیین دادرسی دیوان عدالت اداری ،گزارش شور دوم کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها درموردطرح نحوه تشکیل و فعالیت تشکل های صنفی– تخصصی  وگزارش کمیسیون آئین نامه داخلی مجلس در موردطرح الحاق یک تبصره به عنوان تبصره (۵) به ماده(۳۷) قانون آیین نامه داخلی مجلس در دستور کار امروز مجلس قرار دارد.

نمایندگان در این جلسه  گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد طرح تبیین وضعیت شاخصهای اقتصادی در پایان هر دولت،گزارش کمیسیون عمران در مورد طرح اصلاح ماده(۱۰۰) قانون شهرداری‌ها وگزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در موردطرح جامع مدیریت شهری و روستایی  را بررسی می کنند.

بررسی تقاضای دوفوریت در مورد طرح اصلاح قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی کشور،بررسی تقاضای دوفوریت در مورد طرح ایجاد مدیریت متمرکز جهت تأمین ماشین آلات و امکانات لجستیک در حوادث غیرمترقبه وبررسی تقاضای یک فوریت در مورد طرح الحاق یک ماده به قانون کاهش مجازات حبس تعزیری از دیگر برنامه های امروز جلسه علنی مجلس خواهد بود.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید