۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳
کد خبر: 55358787

آبی‌پوشان پایتخت امروز از ساعت ۱۸ در زمین چمن مجموعه انقلاب یک جلسه تمرین تاکتیکی مختص به شیوه بازی برای دیدار مقابل مس رفسنجان را پشت سر خواهند گذاشت.

اعلام زمان و مکان تمرین استقلالی‌ها

به گزارش سلام نو به نقل از خبر ورزشی، طبق اعلام کادر فنی تیم استقلال اعضای این تیم از ساعت ۱۷ امروز باید در زمین چمن مجموعه ورزشی انقلاب خود را به کادرفنی تیم معرفی کنند.

شاگردان فرهاد مجیدی پیش از شروع تمرین در جلسه فنی شرکت کرده و نیم ساعت کلاس تئوری در رابطه با شرایط بازی مقابل مس رفسنجان را پشت سر خواهند گذاشت.

آنها همچنین پس از کلاس تئوری از ساعت ۱۸ در زمین چمن مجموعه انقلاب یک جلسه تمرین تاکتیکی مختص به شیوه بازی استقلال برای دیدار مقابل مس رفسنجان را پشت سر خواهند گذاشت.

دیدار تیم‌های استقلال و مس رفسنجان سه شنبه هفته جاری سوم خرداد از ساعت ۲۰ در استادیوم شهر رفسنجان برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است؛ دیدار رفت این دو تیم با نتیجه ۳ بر ۲ به سود تیم استقلال در استادیوم آزادی به پایان رسید. گل های استقلال در بازی رفت را که کوین یامگا در دقایق ۹ و ۶۱ (هر دو از روی نقطه پنالتی) و امین قاسمی نژاد در دقیقه ۸۷ به ثمر رساندند.

استقلال در حال حاضر با ۶۴ امتیاز از ۲۸ بازی در صدر جدول رده بندی قرار دارد و تیم مس رفسنجان با ۴۴ امتیاز از ۲۸ بازی در رده ششم قرار گرفته است.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید