در این نمایشگاه برخی خودروها در نمایشگاه آفتاب حرکات نمایشی انجام می‌دادند. اما یکی از محصولات ایران‌خودرو هنگام تست و انجام حرکات نمایشی خراب شد.

علت خرابی خودروی دنا در نمایشگاه خودروی تهران چه بود؟

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت نیوز، ایران خودرو برای تست درایو دنا، در نمایشگاه خودرو برنامه‌ریزی کرده بود. اما این محصول در هنگام اجرا با مشکل مواجه شد. ماجرا چه بود؟

چهارمین نمایشگاه خودروی تهران از ۲۷ تا ۳۰ اردیبهشت برگزار شد.در این نمایشگاه بعضی از خودروسازان و مونتاژکنندگان کشور به رونمایی از محصولات جدید خود پرداختند. اما جای خالی غایبان بزرگی چون شرکت سایپا و کرمان موتور نیز در این نمایشگاه حس می‌شد.

ایران‌خودرو در نمایشگاه از خودروی هایما s۸ و x۷ رونمایی کرد. این شرکت خودروسازی همچنین در کنار این دو خودرو، تیپ جدید دنا پلاس توربو اتوماتیک را نیز معرفی کرد. این شرکت خودروسازی همچنین ۲۰۶ تیپ ۳ و ۲۰۷mc دو رنگ را نیز روز گذشته به نمایش گذاشت.

در این نمایشگاه برخی خودروها در نمایشگاه آفتاب حرکات نمایشی انجام می‌دادند. اما یکی از محصولات ایران‌خودرو هنگام تست و انجام حرکات نمایشی خراب شد. آنگونه که در فیلم‌های منتشر شده مشخص است، خودروی دنا در این تست خاموش شده و افراد این خودرو را به بیرون پیست نمایشگاه هل می‌دهند.

علت چه بود؟

چرا دنا هنگام تست درایو خراب شد؟

فربد زاوه، کارشناس صنعت خودرو در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: در چهارمین نمایشگاه خودرو تهران تست درایوی صورت نگرفت و تنها با خودروهای حاضر در نمایشگاه حرکات نمایشی انجام می‌شد.

او ادامه داد: علت اصلی خرابی دنا ایران‌خودرو هنوز مشخص نشده است. اما به نظر می‌رسد که این خودرو هنگام حرکات نمایشی جوش آورده و خاموش شده است.

اما بر اساس صحبت‌های افزاد حاضر در نمایشگاه، به نظر می‌رسد که صفحه کلاج خودرو خالی شده است.

سابقه دارد؟

آیا خرابی خودرو هنگام تست در خودروسازی‌های کشور سابقه دارد؟

این کارشناس توضیح داد: علاوه بر خرابی دنا در نمایشگاه، این اتفاق در رونمایی خودروهای ایران‌خودرو سابقه دارد. چندی پیش نیز خودروی تارا هنگام رونمایی روشن نشد. اما در سایر خودروسازی‌ها چنین اتفاقی نیفتاده است.

کد خبرنگار: ۱۴
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید