دبیرکل حزب ایران قوی تاکید کرد: «دولت باید با کمک ارشدهای نظامی و مردم بر نحوه عرضه و تقاضا نظارت جدی داشته باشند و با قانون‌شکنان، محتکران و گران‌فروشان به شدت برخورد کنند.»

رئیسی کاری را کرد که روحانی از آن هراس داشت

به گزارش سلام نو به نقل از پانا، دبیرکل حزب ایران قوی با بیان اینکه اقتصاد نیاز به جراحی بزرگ داشت و آقای رئیسی کاری را کرد که آقای روحانی از انجام آن هراس داشت، تاکید کرد دولت سیزدهم با پرداخت یارانه به تمامی افراد جامعه، حامی اجرای عدالت و مبارزه با رانت و فساد است و قصد حمایت از مردم نیازمند و آسیب‌پذیر جامعه را دارد.

خشایار نادی در گفت‌وگو با پانا درباره طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها اظهار داشت: «به نظر من یارانه باید بین تمامی افراد جامعه به‌طور مساوی تقسیم شود. ارز 4200 تومانی در اختیار افراد خاصی بود و در آن رأفت و فساد بیداد می‌کرد، بسیاری از افرادی که آن را دریافت کردند استفاده‌های نادرستی از آن کردند. عرضه کالا به دو نرخ در بازار تولید فساد می‌کرد و رانت در آن به وفور دیده می‌شد.»

وی با بیان اینکه اقتصاد نیاز به جراحی بزرگ داشت و آقای رئیسی کاری را کرد که آقای روحانی از انجام آن هراس داشت، افزود: «دولت سیزدهم با پرداخت یارانه به تمامی افراد جامعه، حامی اجرای عدالت و مبارزه با رانت و فساد است و قصد حمایت از مردم نیازمند و آسیب‌پذیر جامعه را دارد.»

این فعال سیاسی تصریح کرد: «دولت باید مقدار یارانه را خیلی بیشتر از این به‌طور مساوی بین مردم تقسیم کند و همچنین در بخش‌های مسکن، دارو و درمان به تمامی مردم به‌ویژه دهک‌های پایین یارانه بدهد. بهتر است بعد واریز یارانه در حساب افراد به صورت غیرقابل برداشت باشد و صرفاً افراد بتوانند با آن خرید کنند.»

دبیرکل حزب ایران قوی تاکید کرد: «دولت باید با کمک ارشدهای نظامی و مردم بر نحوه عرضه و تقاضا نظارت جدی داشته باشند و با قانون‌شکنان، محتکران و گران‌فروشان به شدت برخورد کنند.»

وی با بیان اینکه دادن یارانه به صورت پول نقد و برداشت آن به‌صورت اسکناس از بانک‌ها باعث افزایش تورم، نقدینگی و پول داغ در جامعه خواهد شد و بهتر است که به‌صورت کاری اعتباری در اختیار مردم قرار گیرد، گفت: «البته اقتصادی که در حال رشد است قطعاً نقدینگی در آن رشد می‌کند. مهم کمیت و کیفیت آن است. نقدینگی به خودی خود چیز بدی نیست و می‌تواند باعث گردش اقتصادی شود. اگر دولت بتواند رشد نقدینگی را کنترل و آنرا به سمت تولید سوق دهد از نظر رشد اقتصادی، کاهش تورم و افزایش اشتغال پیامدهای مثبتی برای مردم و کشور خواهد داشت. ولی اگر نقدینگی درست هدایت نشود تورم به شدت افزایش پیدا می‌کند و هزینه تولید هم افزایش پیدا کرده و نهایتاً قیمت کالاهای اساسی و مایحتاج ضروری رشد پیدا کرده و فشار بسیاری بر طبقه مستضعف و فقیر جامعه وارد می‌شود.»

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید