سردار غلامرضا جعفری اظهار داشت: آدم ربایان طی تماس تلفنی با پدر کودک تماس تقاضای ۳۰ میلیارد ریال پول در ازای آزادی این کودک کردند.

جزییات کودک‌ربایی وحشت‌آور در حاجی آباد هرمزگان / آدم ربایان دستگیر شدند

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، فرماندهی انتظامی هرمزگان گفت: با اقدام به‌موقع و هوشمندانه پلیس و دستگاه اطلاعاتی استان، یک کودک ۷ ساله ربوده‌شده در حاجی‌آباد، از چنگال آدم‌ربایان نجات یافت و به آغوش خانواده بازگشت.

سردار سرتیپ دوم غلامرضا جعفری فرماندهی انتظامی استان هرمزگان اظهار کرد: پس از اعلام یک مورد آدم‌ربایی در شهرستان حاجی‌آباد، بلافاصله  پیگیری موضوع در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با تشکیل یک گروه به محل اعزام وقوع حادثه اعزام شدند که پس از  بررسی‌های میدانی و تحقیقات صورت گرفته مشخص شد یک پسربچه هفت‌ساله از مقابل منزل ربوده و به مکان نامعلومی منتقل شده است.

 سردار غلامرضا جعفری اظهار داشت: آدم‌ربایان طی تماس تلفنی با پدر کودک، تقاضای ۳۰ میلیارد ریال پول در ازای آزادی این کودک کردند که پلیس با انجام کار اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه های پلیسی، محل اختفای آدم‌ربایان و همچنین محل نگهداری کودک را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: با اعزام تیم عملیاتی به محل اختفای آدم‌ربایان، عملیات نجات کودک آغاز شد و ضمن دستگیری آدم‌ربایان (یک زن و ۲ مرد) کودک ربوده‌شده در کمتر از ۲۴ ساعت در سلامت کامل آزاد شد و به آغوش مادر و پدرش بازگشت.

عکس | پایان کودک‌ربایی وحشت‌آور در هرمزگان | ۳ زن و مرد دستگیر شدند

به گفته رییس پلیس استان، متهمان دستگیرشده با تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی به مرجع  قضایی معرفی شدند و تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری دیگر متهمان این پرونده ادامه دارد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید