در صدر رنکینگ اینترنت موبایل، کشورهای امارات، قطر و نروژ قرار دارند که قطر با یک پله صعود نسبت به ماه مارس، جای نروژ را در رتبه دوم این رده‌بندی گرفته است.

سرعت اینترنت ایران در رده‌بندی جهانی صعود کرد / متوسط سرعت دانلود و آپلود اینترنت موبایل ایران

به گزارش سلام نو به نقل از همشهری آنلاین، در جدیدترین رنکینگ اعلام شده توسط سایت معتبر اسپیدتست، سرعت اینترنت ایران هم در بخش موبایل و هم در بخش ثابت نسبت به ماه قبل در جدول صعود داشته است.

در رتبه‌بندی سرعت اینترنت کشورهای جهان در ماه آوریل، اینترنت ثابت ایران با یک پله صعود نسبت به ماه مارس همچنان در رده صد و چهل و چهارم دنیا ایستاده است.

در رده‌بندی سرعت اینترنت موبایل نیز ایران با یک پله صعود به رده هفتاد و سوم رسید.

متوسط سرعت دانلود و آپلود اینترنت موبایل ایران در این ماه به ترتیب ۲۴.۹۵ و ۹.۵۹ مگابیت بر ثانیه بود که رشد اندکی نسبت به ماه قبل را نشان می‌دهد.

همچنین متوسط سرعت دانلود و آپلود اینترنت ثابت کشور نیز به ترتیب ۱۰.۲۳ و ۱.۵۹ مگابیت بر ثانیه اعلام شده است. این میزان در ماه گذشته میلادی برای دانلود ۹.۹۵ و برای آپلود ۱.۱۰ مگابیت بر ثانیه بود که بدین ترتیب شاهد رشد هستیم.

در صدر رنکینگ اینترنت موبایل، کشورهای امارات، قطر و نروژ قرار دارند که قطر با یک پله صعود نسبت به ماه مارس، جای نروژ را در رتبه دوم این رده‌بندی گرفته است.

در صدر رنکینگ اینترنت ثابت هم سنگاپور، شیلی و تایلند قرار دارند که نسبت به رده‌بندی ماه گذشته میلادی تغییری در جایگاه‌شان نداشته‌اند.

متوسط سرعت دانلود و آپلود اینترنت موبایل امارات به ترتیب ۱۳۴.۴۸ و ۲۲.۳۶ مگابیت بر ثانیه اعلام شده است که افت اندکی را نسبت به ماه قبل در آن شاهد هستیم.

ضمن اینکه، متوسط سرعت دانلود و آپلود اینترنت ثابت سنگاپور نیز به ترتیب ۲۰۷.۶۱ و ۱۷۳.۳۲ مگابیت بر ثانیه بوده که نسبت به ماه قبل رشد خوبی داشته است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید