نوری تصریح کرد: شفافیت یکی دیگر از کارهای مهم دولت بود که اکنون به راحتی برای هر مجوزی بدون کوچک‌ترین مشکلی می‌توان اقدام کرد

زمان اجرای رتبه بندی معلمان از زبان وزیر آموزش و پرورش

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، وزیر آموزش و پروزش از آغاز اجرای رتبه بندی معلمان در آینده ای بسیار نزدیک خبر داد.

یوسف نوری ظهر جمعه در جمع معتمدین، مدیران و رسانه‌های شهرستان بوکان به عنوان نماینده ریاست جمهور در جلسه شورای اداری شهرستان با اشاره به راهبرد دولت سیزدهم گفت: اولین اقدام دولت مبارزه جدی با ویروس کرونا بود که البته این مهم را از دو جهت کاهش مرگ و میر و ساخت واکسن پیگیری کردیم و این مهم برگه زرین تاریخ انقلاب بود.

وی افزود: عدالت محوری یکی دیگر از اقدامات دولت بود دولت سیزدهم بود که برجسته‌ترین این عدالت حضور در میان مردم و سخن با توده‌های مختلف مردم در نقاط مختلف کشور بود

نوری تصریح کرد: شفافیت یکی دیگر از کارهای مهم دولت بود که اکنون به راحتی برای هر مجوزی بدون کوچک‌ترین مشکلی می‌توان اقدام کرد

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: رتبه بندی معلمان دیگر کار مهم دولت بود که ۱۰ سال در بروکراسی اداری معطل مانده بود که این مهم الان تصویب شده و قطعاً در آینده‌ای بسیار نزدیک شاهد اجرای آن خواهیم بود از یکم شهریور ۱۴۰۱ نیز در فیش حقوقی فرهنگیان اعمال خواهد شد.

وی اظهار کرد: رسانه‌های ضد انقلاب طی ماه‌های گذشته بیشترین حجم خبری خود را به مسئله رتبه بندی معلمان آن هم به دروغ اختصاص دادند که خوشبختانه جامعه فرهنگیان کشور پاسخی به این دروغ پراکنی ها نشان ندادند.

وزیر آموزش و پرورش افزود: اعمال رتبه بندی معلمان شروع شده و انشالله در ماه‌های آینده نیز فرهنگیان کشور خبرهای بسیار خوبی در حوزه بیمه و … خواهند شنید.

نوری عنوان کرد: ۲۱۰۰ اماکن ورزشی درون مدرسه‌ای در این دولت به کلیه مدارس کشور اختصاص داده شده که به نوبه خود یک انقلاب مهم در این حوزه است که بودجه احداث آنها نیز اختصاص پیدا کرده است.

کد خبرنگار: ۱۴
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید