شدت سنگ پراکنی ها به حدی بود که چند عضو از باشگاه پرسپولیس دچار آسیب دیدگی شدند و یحیی گل محمدی سرمربی سرخپوشان هم مورد توهین و پرتاب سنگ و بطری قرار گرفت.

باشگاه پرسپولیس از تراکتور و ضاربان یحیی شکایت کرد

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، باشگاه پرسپولیس از ضاربان یحیی گل‌محمدی سرمربی این تیم و بعضی از مدیران باشگاه تراکتور بعد از بازی جنجالی و ناتمام در تبریز شکایت کرد.

در یکی از دیدارهای هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال روز گذشته تیم‌های پرسپولیس و تراکتور در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم رفتند.

این مسابقه به دلیل جنجال تماشاگران و پرتاب سنگ و بطری در چند نوبت متوقف شد اما در نهایت در دقیقه ۷۲ با تصمیم مهدوی داور مسابقه نیمه تمام باقی ماند و بازیکنان دو تیم به همراه داوران راهی رختکن شدند.

شدت سنگ پراکنی ها به حدی بود که چند عضو از باشگاه پرسپولیس دچار آسیب دیدگی شدند و یحیی گل محمدی سرمربی سرخپوشان هم مورد توهین و پرتاب سنگ و بطری قرار گرفت.

باشگاه پرسپولیس که شب گذشته و بعد از بازی به تهران بازگشت، از تراکتوری‌ها و تماشاگران آنها شکایت کردند.

محمد محمدی معاون باشگاه پرسپولیس با اشاره به افرادی که به سمت یحیی گل محمدی روی سکوها حمله ور شدند، گفت: از آن دو نفر شکایت کردیم. از مسئولان تیم تراکتور هم شکایت کردیم.

محمدی تاکید کرد: از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال می‌خواهیم به این قضیه رسیدگی کند تا شامل مرور زمان نشود چون انعکاس آن در عرصه بین المللی هم برای ما خوب نیست.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید