فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف پنیر و روغن احتکاری در استان خبر داد.

کشف پنیر و روغن احتکاری در چهارمحال و بختیاری

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، سردار منوچهر امان اللهی اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی در راستای شناسایی و برخورد با اخلالگران نظام اقتصادی با اشراف اطلاعاتی خود از احتکار مقادیری قابل توجه پنیر در یک انبار کارخانه تولید لبنیات در شهر «کیان» مطلع و پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی عنوان کرد: مأموران با شناسایی محل نگهداری اقلام، با همکاری گشت تعزیرات و صمت در بازرسی از انبار کارخانه تولید لبنیات بیش از ۱۵ تن پنیر احتکاری را کشف کردند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ارزش کالاهای کشف شده توسط کارشناسان بیش از ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این رابطه یک فرد متخلف که مالک انبار مذکور بود شناسایی و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

کشف ۲ تن روغن خوراکی احتکار شده در لردگان

سردار امان اللهی با بیان اینکه مأموران امنیت اقتصادی با اشراف اطلاعاتی خود از احتکار مقادیری قابل توجه روغن خوراکی در یک انبار در شهر لردگان مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت، مطرح کرد: مأموران با شناسایی محل نگهداری اقلام، با همکاری اداره تعزیرات و اداره جهاد کشاورزی در بازرسی از سه انبار مغازه بیش از دو تن روغن خوراکی احتکاری را کشف کردند.

وی با بیان اینکه ارزش کالاهای کشف شده توسط کارشناسان بیش از یک میلیارد و ۱۲۹ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این رابطه سه فرد متخلف که مالکان انبارهای مذکور بودند شناسایی و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف محموله قاچاق در چهارمحال و بختیاری

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان حین کنترل خودروهای عبوری در محور «بروجن» به «اصفهان» یک دستگاه کامیون حامل بار قاچاق را شناسایی کردند.

سردار امان اللهی افزود: مأموران پس از هماهنگی قضائی این کامیون را متوقف کرده و در بازرسی از آن ۶۲۹ کارتن شامل سه هزار و ۷۷۴ عدد انواع بلوریجات بدون هیچ گونه اسناد مثبته گمرکی کشف کردند.

وی ارزش محموله کشف شده را برابر نظر کارشناسان ۳۴ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این زمینه یک متهم دستگیر و به همراه پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید