از ساعتی پیش یک فیلم درگیری در بیمارستان حاجیه نرگس معرفی بندر ماهشهر به سرعت در فضای مجازی درحال انتشار است که سرپرست شبکه بهداشت و درمان این شهرستان در این خصوص توضیحاتی ارائه داد.

تصاویر وحشتناک از حمله چماقداران به بیمارستان بندر ماهشهر / فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از مشرق، پس از انتشار ویدیویی در فضای مجازی از درگیری با چوب وچماق در بیمارستان حاجیه نرگس معرفی بندرماهشهر اعتراضات گسترده مردم به عدم مدیریت این وضعیت تکراری در فضای مجازی ادامه دارد.

عبدالرضا اسکندری سرپرست شبکه بهداشت و درمان بندرماهشهر در توضیح ماجرا گفته است این درگیری در پی یک حادثه تصادف از شب گذشته بوده که بعد از انتقال فرد مجروح به بیمارستان، فرد ضارب به‌منظور پیگیری وضعیت مصدوم به بیمارستان مراجعه می‌کند که همراهان مصدوم با اطلاع از این موضوع، با آشنایان و نزدیکان خود تماس می‌گیرند تا با فرد مذکور درگیر شوند.

وی افزود: بر اساس گفته شاهدان همزمان تعداد ۴ - ۵ ماشین وارد بیمارستان شدند که با ایجاد درگیری با سلاح سرد و تخریب اموال دولتی باعث ایجاد رعب و وحشت کارکنان و بیماران شدند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان ماهشهر گفت: با بررسی دوربین‌های مداربسته همه افراد شناسایی و به دستور دادستان دستگیر شدند.

در این ماجرا  پرسنل و کادر درمان دچار آسیب و صدمه نشدند و طرفین درگیری هم به طور سرپایی و رایگان تحت درمان قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر نیز در خصوص این حادثه گفت: با توجه به لزوم برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی شهروندان،بلافاصله موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان قرار گرفت.پس از شناسایی افرادو محل اختفای آنان با هماهنگی مقام قضائی در اقدامی غافلگیرانه، ۶ نفر از عاملان اصلی درگیری دستگیر شدند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید