عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون : روابط عمومی در تبیین اهداف سازمان و فرهنگ سازی برای کارکنان نقش کلیدی دارد.

روابط عمومی در تبیین اهداف سازمان و فرهنگ سازی نقش کلیدی دارد

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون :محمد جعفر ایرانی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در دیدار با همکاران اداره کل روابط عمومی بانک به مناسبت هفته روابط عمومی و ارتباطات به نمایندگی از اعضای هیات مدیره ضمن تبریک این روز به کلیه همکاران روابط عمومی در سراسر کشور اظهار داشت: اشاعه فرهنگ تعاون، دستاوردهای بانک در فعالیت های توسعه ای و بهره گیری از فرصت‌های ایجادی حضور در طرح های ملی برای حمایت از کارآفرینان و تعاونگران از جمله کارکردهای اصلی و رسالت لاینفک روابط عمومی در طول این چند سال بوده است. مضاف آنکه از سوی دیگر برای جلب نظر مقامات اقتصادی به منظورفراهم سازی شرایط برای افزایش سرمایه و ارتقای توان تسهیلات دهی بانک متبوع موثر بوده است.
ایرانی تصریح کرد:رکن رکین روابط عمومی عهده دار بسیاری از وظایف و کارکردهای اساسی دیگر از جمله اطلاع رسانی، ترویج و تببین اهداف، برنامه ها و سیاست های سازمان بوده که با ظرافتی کارساز و ازطرق مختلف من جمله بهره گیری از ابزارهای ارتباط با رسانه، تبلیغات محیطی و مجازی، افکارسنجی، شرکت در نمایشگاه و همایش ها نسبت به معرفی سازمان وارتقا برند سازمانی به کلیه ذینفعان درون و برون سازمانی اقدام می نماید.
وی افزود: فرهنگ سازی و ترویج رفتار حرفه ای در میان کارکنان نیز از جمله وظایف مشترک این واحد با سایر واحدهای سازمان به شمار می آید.
ایرانی گفت: هر محصول و خدمت نوین نیازمند معرفی و تبیین است که روابط عمومی از طریق برقراری ارتباط با سایر واحدها به بهترین شکل خدمات و محصولات بانک را به جامعه هدف معرفی می نماید.
عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون مستندسازی عملکرد و تولید محتوای کاربردی و هدفمند برای رسانه های اجتماعی،دیجیتال،تصویری و مکتوب را از دیگر جلوه های فعالیت روابط عمومی دانست که همراه با پوشش خبری و تصویری و نوآوری در ارائه آنها صورت می گیرد.

ایرانی مدیریت و راهبری فضای مجازی و ارتقای سطح جایگاه و برند بانک را بسیار مهم اعلام نمود و گفت: فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به عنوان فرصت و ظرفیتی مطرح است که باید به آن توجه شود.
ایرانی گفت: پیشبرد همزمان فعالیت های حرفه ای و متنوع منوط به تخصص نیروی انسانی شاغل در اداره کل روابط عمومی و توانمندی استفاده از سامانه ها و ابزارهای نوین است.
وی خاطر نشان کرد: انجام عملیات بانکی و ارائه خدمات ارزنده به مشتریان در محیطی حرفه ای امکان پذیر است و در فضای رقابتی بانکداری کشور بهره مندی از رفتار حرفه ای و نیکو با مشتریان و مراجعین از مهمترین ویژگی های هر بانکدار محسوب می شود.عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون درپایان خاطر نشان کرد: همکاران روابط عمومی بانک رسالتی مهم بر عهده دارند و رفتارهای کارکنان، ظاهر شعب و رضایتمندی مشتریان با فرهنگ سازی و ترویج اخلاق حسنه در محیط کار به سمت و سوی مثبت و اثربخش تمایل پیدا می کند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید