دکتر اسماعیل لـله گانی مدیر عامل بانک رفاه کارگران طی پیامی فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه روز روابط عمومی و هفته روابط عمومی و ارتباطات را تبریک گفت.

روابط عمومی نقش تعیین کننده ای در اعتمادسازی و آگاهی بخشی ایفا می کند

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن پیام به شرح زیر است:
بسمه تعالی
فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت روز روابط عمومی و هفته روابط عمومی و ارتباطات را به همه دست اندرکاران عرصه آگاهی بخشی و اطلاع رسانی تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
روابط عمومی در شرایط فعلی و به ویژه در مجموعه دولت و نظام اجرایی کشور، نقش بسزایی در اطلاع رسانی درست و سریع به افکار عمومی و نقش محوری در ایجاد محیطی مطمئن در عرصه عمومی ایفا و با اعتماد سازی، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی مناسب، در همراهی دولت و مردم نقش بنیادین ایفا می کند.
امروزه ابزارها، مکانیزم ها و فرآیندهای روابط عمومی متفاوت از ادوار گذشته و موثرتر از پیش عمل می نماید و در عصری که با طوفانی از پیام ها و گستره وسیعی از اطلاعات مواجهیم، می تواند سازمان ها و دستگاه ها را در مسیری درست و در همسویی کامل با سیاست ها و برنامه ریزی های کلان هدایت کند.
برای همه همکاران به ویژه همکاران اداره روابط عمومی و مسئولان روابط عمومی مدیریت شعب استان ها که با سختی در کار مواجهند، آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون دارم و امیدوارم زحمات و جایگاه این عزیزان بیش از گذشته نمود و بروز پیدا کند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید