این مکان‌ها مطمئنا شهرت خود را به دست آورده‌اند، اما اگر تنهایی چیزی است که به دنبال آن هستید، در اینجا به آن نخواهید رسید. در عوض، از مرز به پارک ملی یوهو در بریتیش کلمبیا بروید. فقط ۳۰ دقیقه در غرب دریاچه لوئیز، مملو از مناظر نمادین کوه‌های راکی ​​کانادا است و فرصت‌های زیادی برای ماجراجویی اما شما تقریبا جمعیت زیادی برای مقابله نخواهید داشت.

باورنکردنی‌ترین مکانی که مطمئنا چیزی در مورد آن نشنیده‌اید / عکس

سلام نو-فاطمه عرب‌زاده: ستون فقرات کوه‌هایی که در امتداد لبه غربی آلبرتا قرار دارند، شهرت جهانی دارند و پارک‌هایی مانند جاسپر و بنف هر ساله تعداد زیادی از بازدیدکنندگان را به خود جذب می‌کنند. اگر منتظر عکسی در دریاچه لوئیز، دریاچه مورین یا در امتداد پارک وی یخ‌فیلدز هستید، آماده باشید که این منظره را با انبوه گردشگرانی که برای سلفی طبیعت خود صف کشیده‌اند به اشتراک بگذارید.

این مکان‌ها مطمئنا شهرت خود را به دست آورده‌اند، اما اگر تنهایی چیزی است که به دنبال آن هستید، در اینجا به آن نخواهید رسید. در عوض، از مرز به پارک ملی یوهو در بریتیش کلمبیا بروید. فقط ۳۰ دقیقه در غرب دریاچه لوئیز، مملو از مناظر نمادین کوه‌های راکی کانادا است و فرصت‌های زیادی برای ماجراجویی اما شما تقریبا جمعیت زیادی برای مقابله نخواهید داشت.

باورنکردنی‌ترین مکانی که مطمئنا چیزی در مورد آن نشنیده‌اید / عکس

بازی بیرون

پارک ملی یوهو می‌تواند شما را برای روزها با پیاده‌روی، کفش‌های برفی، کوله‌پیمایی، قایق‌سواری در آب‌های سفید و قایق‌رانی در دریاچه اوهارا و دریاچه زمرد مشغول نگه دارد. از جمله بهترین نقاط آبشار Takakkaw است که بیش از ۳۰۰ متر از سطح صخره‌ای محو می‌شود. کوهنوردی‌های ارزشمند شامل قله Paget است که می‌توانید از طریق پنجره‌های یک دیدبان آتش‌سوزی از کار افتاده، مناظر را تماشا کنید. از قبل برنامه‌ریزی کنید و می‌توانید برای یک سفر با راهنما به تخت‌خواب‌های فسیلی معروف Burgess Shale، در ارتفاعات کوه استفان، مکانی رزرو کنید.

بخور، بنوش و شاد باش

با وجود اینکه یوهو در میانه ناکجاآباد قرار دارد، سه اقامتگاه باورنکردنی دارد که املاک و مستغلات اصلی را اشغال می‌کنند. در هر کدام، می‌توانید کنار شومینه شخصی‌تان راحت باشید، در وعده‌های غذایی مجلل شام بخورید و پس از بازگشت مسافران به خانه، از ماساژ یا قدم زدن در غروب آفتاب لذت ببرید. همچنین می‌توانید مهمان‌خانه‌های دنج را در شهر نزدیک فیلد انتخاب کنید، جایی که دو رستوران عالی نیز پیدا خواهید کرد: Siding Cafe و Truffle Pigs Bistro.

باورنکردنی‌ترین مکانی که مطمئنا چیزی در مورد آن نشنیده‌اید / عکس

باورنکردنی‌ترین مکانی که مطمئنا چیزی در مورد آن نشنیده‌اید / عکس

سفر خود را برنامه‌ریزی کنید

یوهو کمی دورتر از مسیر است و هیچ شهر بزرگی در آن نزدیکی نیست. با این حال، ارزش حمل و نقل را دارد و به راحتی از بزرگراه ترانس کانادا که دقیقا از منطقه عبور می‌کند قابل دسترسی است. در نظر بگیرید که آن را به یک سفر جاده‌ای حماسی از میان کوه‌های غربی بریتیش کلمبیا اضافه کنید و در شهرهای کوچک و پارک‌های مسیر توقف کنید. اگر می‌روید، برای آب‌وهوای شدید در طول سال آماده باشید و حتما بسته‌بندی و برنامه‌ریزی کنید، مخصوصا اگر پیاده‌روی می‌کنید.

کد خبرنگار: ۲۱
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید