۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰
کد خبر: 55358207

سواحل کوستا دل سول جزو منابع طبیعی کشور اسپانیا بوده و این منطقه مناسب ترین مکان جهت استفاده از آفتاب در کل اروپا می باشد. این ساحل دارای شن های سفید می باشد و دارای تفرجگاه های مختلفی است که شرایط لازم جهت اقامت را به خوبی فراهم کرده است.

آشنایی با تور اسپانیا

تور اسپانیا یکی از محبوب ترین تورهای خارجی است که طرفداران زیادی دارد. تور اسپانیا معمولا از تهران به مقصد بارسلون صورت می پذیرد. تور اروپا به صورت ترکیبی از جمله تور اسپانیا و ایتالیا، تور اسپانیا و فرانسه و.... برگزار می شود.

 تور اسپانیا یکی از بهترین تورهای اروپایی است که دارای جاذبه های گردشگری مختلفی نیز می باشد. تور اسپانیا شامل بازدید از شهرهای مطرح این کشور از جمله مادرید، بارسلون،گرانادا و برخی موارد دیگر می باشد.

اسپانیا جزو توریست پذیرترین کشورهای قاره اروپا محسوب شده و درآمد خوبی نیز از طریق جذب گردشگر دارد. تور اسپانیا و استفاده از تفریحات آبی در فصل بهار برای گردشگران بسیار لذت بخش می باشد.

 وجود جاذبه های مختلف گردشگری طبیعی و تاریخی متعدد، زیرساخت های قوی گردشگری و هتل ها و اقامتگاه های متنوع از عوامل اصلی جذب گردشگر محسوب می شود.

نکات کلیدی در مورد تور اسپانیا

تور اسپانیا به صورت پرواز مستقیم از تهران به مادرید یا بارسلونا و از طریق فرودگاه امام خمینی تهران صورت می گیرد. شما می توانید به سادگی با مراجعه به آژانس هواپیمایی " سفیران گشت " تورهای اروپا و سایر تورها را رزرو نمایید.

 تور اروپا برای بسیاری از افراد یک تور مهیج و جذاب می باشد و با شرکت در این تور می توانند جهان غرب را مشاهده کنند!

تور اسپانیا شامل بازدید از جاذبه های مختلفی از جمله قصر الحمرا و باغ های گرانادا، کلیسای ساگرادا فامیلیا، مسجد بزرگ کوردوبا و برخی موارد دیگر می باشد.

تور اسپانیا تلفیقی از یک شهر با ساختار سنتی و مدرن محسوب می شود. کشور اسپانیا با حفظ فرهنگ غنی و اصیل سنتی خود پیشرفت بسیار چشمگیری نیز داشته است.

این پیشرفت در زمینه شهرسازی و معماری، تکنولوژی و فناوری اطلاعات، سیستم حمل و نقل و موارد دیگر می باشد.

تور اسپانیا و اهمیت گردشگری کشور اسپانیا

تور اسپانیا به دلیل لوکس بودن و تفریحات مختلف آبی و.... مورد توجه افراد است. اسپانیا به علت داشتن زیرساخت های خوب و طبیعت و ساحل بسیار بکر و چشم نوازش توانسته است بسیاری از گردشگران جهان را جذب کند. اسپانیا کشوری ساحلی می باشد و جهت تفریحات آبی متنوع بسیار غنی و مناسب است.

آشنایی با تور اسپانیا

تور اسپانیا دارای جاذبه های گردشگری طبیعی و تاریخی متعددی است

جاذبه های مختلف کشور اسپانیا

تور اسپانیا و شرکت در آن شما را با جاذبه ها و زیبایی های این کشور توریستی آشنا می کند که این جاذبه ها شامل موارد ذیل می باشند:

ü قصر الحمرا و باغ های جنرالایف

ü کلیسای ساگرادا فامیلیا

ü موزه هنری پرادو

ü شهر سان لورنزو د ال اسکوریال

ü میدان پلازا مایور

ü  سواحل کوستا دل سول

قصر الحمرا مجموعه بسیار بزرگی است که شامل ساختمان و برج اصلی، باغ و مسجد می باشد. این قصر شاهکار معماری اسلامی مربوط به کشور اسپانیا می باشد این بنا جهت بزرگداشت چارلز پنجم ساخته شده است.

باغ های جنرالایف نیز در پشت این قصر بسیار بزرگ ساخته شده اند و منظره بسیار زیبایی را به وجود آورده اند. کلیسای ساگرادا فامیلیا که به کلیسای خانواده مقدس نیز مشهور است دیگر جاذبه مطرح اسپانیا است. این کلیسا در اسپانیا و جهان بسیار معروف بوده و هنوز به صورت کامل ساخته نشده است.

گردشگران می توانند این ساختمان عجیب و قسمت های ناتمام آن را مشاهده کنند. موزه هنری پرادو که در شهر مادرید اسپانیا قرار دارد، جزو برترین موزه های قدیمی جهان به شمار می آید.

زیباترین آثار تاریخی و هنری اسپانیا و جهان در این موزه هنری جای گرفته است. شهر سان لورنزو د ال اسکورایل جزو شهرهای قدیمی اسپانیا است. در این شهر خانه پادشاهان اسپانیایی ساخته شده است و قدمت آن به سال ۱۵۶۳ میلادی باز می گردد.

جالب است بدانید این کاخ بزرگ برای استراحت و زندگی پادشاه فیلیپ دوم ساخته شده است و دارای قصر سلطنتی، مقبره و موزه و برخی از آثار هنری فاخر اسپانیا است.

آشنایی با تور اسپانیا

تور اسپانیا شامل بازدید از جاذبه های مختلف طبیعی از جمله ساحل طبیعی کوستا دل سول و باغ های جنرالایف می باشد.

میدان پلازا مایور در مادرید به عنوان محلی برای برگزاری انواع جشن ها و مراسمات ویژه، معرفی شاه و مراسمات مقدس آن زمان، اجرا و برگزاری انواع مسابقات ورزشی مثل کشتی و.... به دستور فیلیپ دوم ساخته شده است.

سواحل کوستا دل سول جزو منابع طبیعی کشور اسپانیا بوده و این منطقه مناسب ترین مکان جهت استفاده از آفتاب در کل اروپا می باشد. این ساحل دارای شن های سفید می باشد و دارای تفرجگاه های مختلفی است که شرایط لازم جهت اقامت را به خوبی فراهم کرده است.

غذاها و نوشیدنی های معروف اسپانیا

کشور اسپانیا دارای غذاها و نوشیدنی های بسیار خاصی در سطح جهان می باشد. از غذاهای سنتی اسپانیا می توان به پائلا اشاره نمود.

 پائلا را می توان با گوشت یا غذاهای دریایی و انواع ماهی ها صرف کرد. سوپ گوجه فرنگی سرد دیگر غذای سنتی کشور اسپانیا است که طرفداران خاصی دارد و متشکل از گوجه فرنگی تازه، خیار و فلفل دلمه ای و روغن زیتون اصل می باشد. تور اسپانیا و شرکت در آن و استفاده از انواع غذاها و چاشنی های اصیل این کشور برای شما همیشه ماندگار خواهد بود!

 توصیه می کنیم تورتیلای اسپانیایی یا همان املت سنتی اسپانیا را حتما امتحان کنید! این غذا از مواد مختلفی از جمله تخم مرغ، سیب زمینی سرخ شده و ادویه جات مخصوص تهیه می شود.

آشنایی با تور اسپانیا

با شرکت در تور اسپانیا تلفیقی از آداب و رسوم سنتی و فرهنگ مدرن را مشاهده می کنید

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید