۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴
کد خبر: 55358201

تمام اقلام صنایع شوینده قرار است افزایش قیمت داشته باشد، اما درصدهای آنها ممکن است باهم فرق کند.

گرانی ۸۰ تا ۱۵۰ درصدی مواد شوینده؟

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، رئیس هیات مدیره صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی گفت: تا این لحظه هنوز مواد شوینده گران نشده است بلکه در حال توافق برای درصد افزایش قیمت‌ها در این صنف هستیم.

بختیار علم بیگی درباره  انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر گرانی ۸۰ درصدی مواد شوینده گفت: گرانی ۸۰ درصدی صنایع شوینده دروغ است و آن را تکذیب می‌کنم. ما هنوز به تفاهم قطعی برای درصد افزایش قیمت صنایع شوینده نرسیده‌ایم.

رئیس اتحادیه صنایع شوینده با بیان اینکه هیچ گونه افزایش قیمتی تا این لحظه نداده‌ و افزایش ۸۰ درصدی صنایع شوینده را تکذیب می‌کنیم، تصریح کرد:  در جلساتی که با تولیدکنندگان مختلف این صنف داشته‌ایم در مورد درصد افزایش قیمت مواد شوینده هنوز به توافق قطعی نرسیده‌ایم.

وی در ادامه افزود: تمام اقلام صنایع شوینده قرار است افزایش قیمت داشته باشد، اما درصدهای آنها ممکن است باهم فرق کند. چون مواد اولیه گران شده و حقوق کارگران با بیمه‌ای که به آن افزوده می‌شود، ۶۲ درصد افزایش داشته است.

علم بیگی گفت: بعضی واحدهای ما معتقدند اقلام باید ۱۵۰ درصد گران شود و بعضی ارقام دیگری مثل ۸۰ درصد را مطرح می‌کنند که تا این لحظه هنوز نه گران شده و نه مورد توافق قرار گرفته است. بلکه در حال توافق برای درصد افزایش قیمت‌ها در این صنف هستیم.

کد خبرنگار: ۱۴
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید