درست در شمال غرب کوردوبا، این تپه‌های عنصری برای نسل‌ها خانواده‌هایی را حفظ کرده‌اند که بسیاری از آنها از طریق گاوداری یا گوسفندداری امرار معاش می‌کنند. اما حتی امروز، کسانی که انگشت خود را در بازار گردشگری فرو کرده‌اند، حس قوی سنت را حفظ کرده‌اند و ماندن در میان آنها به معنای واقعی گام برداشتن در زمان است.

با سیراس شیکاس در آرژانتین آشنا شوید!

سلام نو-فاطمه عرب‌زاده: همیشه در سایت‌های گردشگری از بسیاری از کشورها و شهرهای دنیا که افراد با آن آشنایی قبلی دارند سخن گفته می‌شود. ولی این‌بار سخن در مورد کشوری است که خیلی کم به آن پرداخته می‌شود. کشوری با مناظر ماورایی و رؤیایی! بله آرزانتین. با وجود تمام زمین‌های پامپاهای پر از باد و طوفان، مکان‌های کمی در آرژانتین وجود دارد که بتوانید واقعا از مسیری که به خوبی ساخته شده است خارج شوید. تپه‌های باستانی که گمان می‌رود مربوط به آند باشد، بر شانه‌های مسافران بی‌باکی می‌کوبند که قادر به مقاومت در برابر وعده‌های مست کننده وسعت و سکوت نیستند.

درست در شمال غرب کوردوبا، این تپه‌های عنصری برای نسل‌ها خانواده‌هایی را حفظ کرده‌اند که بسیاری از آنها از طریق گاوداری یا گوسفندداری امرار معاش می‌کنند. اما حتی امروز، کسانی که انگشت خود را در بازار گردشگری فرو کرده‌اند، حس قوی سنت را حفظ کرده‌اند و ماندن در میان آنها به معنای واقعی گام برداشتن در زمان است. مزرعه‌هایی مانند ایستانیکیا مهمانان را به مناظر وحشی می‌برند تا مانند گائوچوها زندگی کنند، آنها دور از دامنه‌های پومای دست نیافتنی که در اطراف این تپه‌ها می‌چرخند یا جمع کردن گاوهای ولگرد برای شمارش یا واکسیناسیون متهم می‌کنند. راهنمایان محلی باهوش نیز سفرهای پیاده‌گردی ارزشمندی را در اینجا انجام می‌دهند. یک شب را در یکی از کلبه‌های دورافتاده بگذرانید که به چین‌خوردگی‌های کوه‌ها می‌چسبند، قدم به تاریکی بگذارید و چشمانتان را به آسمان ببرید: احساس می‌کنید تنها روحی هستید که در این زمین سرگردان است.

این نام ممکن است به معنای "کوه‌های کوچک" باشد، اما سیرا چیکاها میزبان طیف متنوعی از حیات وحش هستند. حفاظت به فرهنگ نیز گسترش می‌یابد و لازم به ذکر است که باید از راه واقعی گائوچوهای آرژانتین در سفرهای خود محافظت کنید. برای آشنایی با گاوچران کمند سوار بر اسب‌های کریولو، یک مزرعه‌داری کاری را مخاطب خود قرار دهید.

آرژانتین را با فضاهای باز و مناظر وحشی، یک مزرعه گاو و چیزهای بکر جدید و نشنیده و ندیده دیدن کنید.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید