نورث فورک مورد علاقه مردم محلی است و همچنین مکانی عالی برای یافتن خلوت برای پیاده روی یا پارو زدن در یکی از دریاچه های منطقه است.

پاییز، فصل شکار ماهی سفید در آمریکا + عکس

سلام نو-سرویس گردشگری: ماهی سفید، مونتانا در قلب منطقه پارک ملی گلاسیر قرار دارد که اغلب به عنوان تاج قاره شناخته می‌شود. روزهای پاییزی در این منطقه هنوز گرم است و کاج اروپایی به طلای درخشان تبدیل می‌شود و فرصت‌های بی‌پایانی برای کشف میلیون‌ها هکتار از زمین‌های حفاظت‌شده اطراف ماهی سفید فراهم می‌کند. چه بخواهید با پای پیاده، دوچرخه یا اسب از این مسیر پرتحرک خارج شوید، یا بخواهید به سادگی در مرکز شهر خوش‌آمدگویی قدم بزنید، یک روز پاییزی عالی در انتظار شماست.

پاییز، فصل شکار ماهی سفید در آمریکا + عکس

درایوهای منظره در پارک ملی گلاسیر

ماهی سفید تنها ۳۰ دقیقه تا پارک ملی گلاسیر فاصله دارد و جاده معروف خورشید تا اواسط اکتبر به روی ماشین‌ها از دریاچه مک‌دونالد تا گذرگاه لوگان باز است که بستگی به آب و هوا دارد و بخش آرام‌تری از پارک را به نمایش می‌گذارد. دامنه‌های تپه پوشیده از برگ‌های طلایی است که با سفیدی قله‌های پوشیده از برف تضاد دارند. پاییز زمان بسیار خوبی برای تماشای حیات وحش است، زیرا بزهای کوهی و گوسفندان شاخدار ارتفاعات تردد می‌کنند و خرس‌ها و گوزن‌ها در دره‌های پایین‌تر پرسه می‌زنند.

رانندگی در امتداد مرز غربی پارک ملی گلاسیر که کمتر سفر کرده است، به همان اندازه لذت بخش است و مناظری از خط افق ناهموار در سراسر رودخانه فلت هد ارائه می‌دهد. آب‌های یخچال زمردی رودخانه بین درختان کاج اروپایی و چوب پنبه‌ای جریان دارند و رنگ‌های طلایی را که بین درختان کاج سبز عمیق در هم قرار گرفته‌اند، به نمایش می‌گذارند. نورث فورک مورد علاقه مردم محلی است و همچنین مکانی عالی برای یافتن خلوت برای پیاده روی یا پارو زدن در یکی از دریاچه های منطقه است.

پیاده روی و دوچرخه سواری در مسیر ماهی سفید

مسیر وایتفیش نزدیک به ۳۰ مایل مسیر تک‌راهی جنگلی را ارائه می‌کند و مقصد مورد علاقه کوهنوردان، دوندگان مسیر، دوچرخه‌سواری و سوارکاری است. مسیرهای دیگر، از جمله دریاچه بیور جنوبی و دریاچه وودز، خلوت بیشتر و مشرف به مناظر شگفت انگیز را ارائه می‌دهند.

پاییز، فصل شکار ماهی سفید در آمریکا + عکس

شهری پر جنب و جوش با مهمان نوازی بی نظیر

گاهی اوقات، اکتشاف نیاز به سرعت آرام‌تری دارد. با قدم زدن در پیاده‌روهای سرپوشیده خیابان مرکزی، بوتیک‌ها، گالری‌های هنری و کافه‌های محلی را نشان می‌دهید. جواهرات صنایع دستی خوبی را که با جواهرات بومی مونتانا ساخته شده‌اند، کشف کنید، قهوه بو داده محلی بنوشید و برخی از محصولات هاکلبری را برای بردن به خانه بردارید. همه مغازه‌ها دارای مالکیت مستقل هستند و بازدیدکنندگان را به صنعتگران محلی و صاحبان مشاغل مرتبط می‌کند.

ماهی سفید که به خاطر غذاهای برنده جوایز در کلاس جهانی و خدمات عالی شناخته شده است، فراتر از انتظارات غذاخوری است. اکتشافات آشپزی فراوان است و تقریبا هر نوع سبک و غذا را ارائه می‌دهد. بسیاری از سرآشپزهای محلی به استفاده از سبزیجات تازه ارگانیک محلی، میوه‌ها و گوشت افتخار می‌کنند. هر تجربه غذاخوری فرصتی جدید برای چشیدن طعم محلی است.

بعد از یک روز کامل کاوش، خواب راحت می‌شود. یک پتو بردارید و به سمت یک شومینه بروید یا بیرون بروید و از هوای تازه کوهستان لذت ببرید و به آسمان پرستاره شب در کنار دریاچه خیره شوید. گزینه مناسبی برای اقامت متناسب با سلیقه و کیف پول خود، از اقامتگاه های مقرون به صرفه گرفته تا اقامتگاه‌های لوکس، مسافرخانه‌ها، هتل‌ها و کاندوها را خواهید یافت. هر میزبانی مایل است مهمانان را با رفتار دوستانه‌ای که به سبک کلاسیک ماهی سفید است راحت کند.

موسیقی زنده و رویدادها

با موسیقی زنده و تئاتر فرهنگ خاصی را دریافت کنید. از گیتار آکوستیک گرفته تا یک گروه موسیقی زنده برای رقصیدن در طول شب، موسیقی زنده را می‌توانید در اکثر شب‌های هفته پیدا کنید تا روز عالی خود را در به پایان برسانید.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید