یافتن آرامش در خارج از کشور خود امکان پذیر است، به خصوص اگر قصد سفری آرام به یکی از آرام‌ترین مقاصد جهان دارید.

صلح آمیزترین کشورهای روی کره زمین کدامند؟

سلام نو-فاطمه عرب‌زاده: به همان اندازه که ما سفر را دوست داریم، سفر بین‌المللی می‌تواند استرس زا باشد. چمدان خود را به فرودگاه می‌برید، با این امید که گفته شد چمدان‌ها در فرآیند سفر هوایی گم نمی‌شوند، قرار گرفتن در مکانی که ممکن است به آن زبان صحبت نکنید، تلاش می‌کنید گذرنامه خود را پیگیری کنید، این لیست همچنان ادامه دارد. یافتن آرامش در خارج از کشور خود امکان پذیر است، به خصوص اگر قصد سفری آرام به یکی از آرام‌ترین مقاصد جهان دارید.

ایسلند

صلح آمیزترین کشورهای روی کره زمین کدامند؟


شکی نیست که کدام کشور تاج صلح‌آمیزترین را به دست می‌آورد، ایسلند در هفت سال گذشته در صدر فهرست جهانی صلح (GPI) قرار داشته است. با وجود اینکه ایسلند محل فیلمبرداری برخی از نبردهای حماسی بازی تاج و تخت است، اما ایسلند دوستانه، امن و مملو از مکان‌هایی برای آرامش است. خارج از پایتخت مدرن ریکیاویک سرمایه‌گذاری کنید تا تالاب مخفی را تجربه کنید، چشمه‌ای آب گرم که با اتوبوس فاصله دارد. این قدیمی‌ترین استخر در ایسلند است و آب در تمام طول سال در دمای ۱۰۰ تا ۱۰۴ درجه فارنهایت ثابت می‌ماند. در زمستان، می‌توانید غوطه ور شوید و از شگفتی‌های آن لذت ببرید. جهان با تماشای شفق شمالی در بالا. حداکثر آرامش به دست آمده است.

بوتان

صلح آمیزترین کشورهای روی کره زمین کدامند؟



دولت بوتان آنقدر بر شادی مردم متمرکز است که اصطلاح شادی ناخالص ملی (GNH ) را اختراع کردند. بوتان که در کوه‌های زیبا بین هند و چین قرار گرفته است، یک پادشاهی کوچک بودایی است. مردم دوستانه هستند و معماری واقعا الهام بخش است. در حالی که فرصت‌های زیادی برای مدیتیشن و تفکر در بوتان وجود دارد، شما همچنین می‌توانید با یک تجربه پنهان‌سازی عمیق‌تر به خودتان فشار بیاورید. پیاده‌روی آدم برفی یک پیاده‌روی چند هفته‌ای (۱۹ تا ۲۴ روز) از طریق هیمالیا است. معابد و جنگل‌های یک کشور منحصر به فرد. مسافران محدودیت‌های خود را در این پیاده‌روی شدید آزمایش می‌کنند، اما می‌تواند همان چیزی باشد که برای رضایت از خود به آن نیاز دارید.

نیوزلند

صلح آمیزترین کشورهای روی کره زمین کدامند؟


کیوی‌های دوست داشتنی در سرتاسر جهان به خاطر لهجه‌های جالب، حس شوخ طبعی و اهل سرزمین میانه شهرت دارند. برخلاف سه گانه ارباب حلقه‌ها، نیوزلند گرفتار ترول‌ها، اورک‌ها و جنگ‌های طولانی نیست. ۹۰ درصد از مهاجران نیوزیلند را به دوستان و خانواده توصیه می‌کنند. البته، با تقریبا۹۰۰۰ مایل ساحل با کوه‌های ناهموار، سواحل طلایی و آب نیلگون، ما مطمئنیم بیش از یک دلیل وجود دارد که چرا نیوزلند باید در فهرست سفر شما باشد. سفرهای دریایی با قایق بادبانی و رضایت درونی شما به هر شکلی باشد: ماهیگیری، شنا، غواصی یا صرفا در نور گرم خورشید و مناظر زیبا.


سوئیس

صلح آمیزترین کشورهای روی کره زمین کدامند؟



وقتی صحبت از آرامش به میان می‌آید، مهربانی با مادر زمین ضرری ندارد. سوئیس یکی از پایدارترین کشورهای جهان از نظر زیست محیطی است و سرمایه گذاری زیادی در انرژی‌های تجدیدپذیر و محصولات سازگار با محیط زیست انجام می‌دهد. اگر می‌خواهید از زندگی شلوغ شهری دور شوید، حومه سوئیس کلبه‌های دورافتاده آلپ برای اجاره و داشتن آرامشی از جنس ابریشم دارد. این کابین‌های روستایی در سراسر منطقه واقع شده‌اند و به شما آرامشی را می‌دهند که برای انعکاس آن نیاز دارید، اما همچنان به راحتی به اسکی و پیاده‌روی دسترسی دارید تا بدن خود را مانند ذهنتان سالم نگه دارید .

ژاپن

صلح آمیزترین کشورهای روی کره زمین کدامند؟


معنویت در ژاپن قوی است از باغ‌های ذن گرفته تا معابد باستانی تا زیارتگاه‌های پیچیده این کشور یادگاری از خداست. شهر کیوتو هنوز تمام نشانه‌های سنتی ژاپن را دارد: درختان گیلاس، کوه‌ها و باغ‌های آرام. همچنین بیش از ۲۰۰۰ معبد و زیارتگاه را در خود جای داده است که تمام فضایی را که برای اندیشیدن به آن نیاز دارید در اختیار شما قرار می‌دهد.


دانمارک

صلح آمیزترین کشورهای روی کره زمین کدامند؟


صلح و شادی مانند شکلات و کره بادام زمینی با هم ترکیب می‌شوند، بنابراین دانمارک یک افزودنی طبیعی به این لیست است. سال به سال یکی از شادترین مکان‌های روی زمین نامیده می‌شود. با وجود قلعه‌ها و خانه‌های عمارت فراوان، ساختن افسانه خود در هنگام اقامت در دانمارک آسان است. هر استرسی که با خود به همراه داشته باشید در حالی که خود را آرام می‌کنید و خود را نوازش می‌کنید از بین می‌رود.

کد خبرنگار: ۲۱
۸۹دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 17
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 72
  • رسول IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    74 6
    کاش منفور ترین کشورها را میذاشتید!
    • فروزش IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
      انگلیس اسرائیل و آمریکا گ
    • مهدیار IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
      23 21
      فروزش هر چی که بگی فایده نداره ما مردم گوله رسانه های خارجی رو خوردیم بعضی مردم فکر میکنن اسرائیل با ما یا آمریکا باما هیچ مشکلی نداره ولی نمیدونن اگر مشکلی نداشتن مارو تحریم نمیکردن دانشمندان مارو ترور نمیکردن یه جمله شنیدم که می‌گفت اگر ما بدونیم که انگلستان با ما چیکار کرد سایه شون رو با تیر میزدیم
  • M IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    76 77
    چرا ایران جزء این ها نبود.
  • IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    80 24
    ژاپن که در جنگ های جهانی شرکت داشته
  • .. IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    26 79
    اوکراین کو پس ؟
  • IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    22 13
    ایران
  • IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    22 12
    پس ایران کجاست ؟
  • کامران IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    74 9
    یکم یاد بگیرید
  • حق IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    21 12
    چرا ایران از قلم افتاد
  • میلاد IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    25 30
    ایران صلح آمیز ترین کشور جهانه، البته به شرطی که کفتار های غربی بزارن
    • سینا IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
      15 7
      ایران اتفاقا همیشه در حال جنگ بوده ولی همه جنگ های ایران دفاعی بوده
  • امیرک IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    2 11
    ایران هم است
  • مهدو IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    1 4
    ایران بهترین و بی نظیر ترین کشورها است
  • محمد IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    9 7
    خدا می‌دونه ما که مردممون رو میشناسیم و هم رهبرمون که از مردم هست و بهترین خوبترینها هستند هیچ کشوری در جهان بیشتر از ایران بدنبال صلح و آشتی و حقوق مردمان وانسانها نبوده
  • Xghjgf IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    2 3
    یه ذره به دوروبرتون نگاه کنین ایران اولین کشور صلح آمیز جهانه اشتباه گفتین🤗🤗👌🏻👌🏻
  • سانا IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    4 3
    چون ایران نباشد تن من مباد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید