سیدجلال حسینی، کاپیتان سرخ‌پوشان که در بازی با سپاهان دچار مصدومیت شده بود در این سفر کاروان پرسپولیس را همراهی نخواهد کرد.

سفر پرسپولیس به تبریز در غیاب سیدجلال حسینی

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، تیم فوتبال پرسپولیس فردا در تبریز و در دیداری حساس به مصاف تراکتور خواهد رفت که نتیجه این بازی برای حفظ جایگاه دومین سرخ‌پوشان در جدول رده‌بندی لیگ برتر بسیار حائز اهمیت است.

این در حالی است که کاروان پرسپولیس را در این سفر امید عالیشاه، کمال کامیابی‌نیا، مهدی ترابی، رامین رضائیان، حامد پاکدل، سیامک نعمتی، احسان پهلوان، میلاد سرلک، علیرضا ابراهیمی، علی نعمتی، حامد لک، علی شجاعی، رضا اسدی، احمدی گوهری، سعید آقایی، محمد عمری، مهدی عبدی، تمیروف، صفروف و هنانوف تشکیل خواهد داد.

بعد از چند جلسه غیبت به دلیل مصدومیت درنهایت منوچهر صفروف بازیکن تاجیکستانی سرخ‌پوشان در لیست این تیم برای یک بازی قرار گرفت. همچنین سید جلال حسینی کاپیتان سرخ‌پوشان که در بازی با سپاهان دچار مصدومیت شده بود در این سفر کاروان پرسپولیس را همراهی نخواهد کرد. محمد شریفی دیگر مصدوم پرسپولیس همراه با وحید امیری و عیسی آل کثیر که به تازگی مورد جراحی قرار گرفته‌اند از دیگر غایبان کاروان سرخ‌پوشان در سفر به تبریز خواهند بود.

به گزارش فارس،‌ تیم فوتبال پرسپولیس فردا و از ساعت ۱۹ در ورزشگاه یادگار امام(ره) میهمان تیم تراکتور خواهد بود.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید