شناخت انواع رخت آویز لباس اداری به شما کمک می کند تا ایده آل ترین مدل را برای محیط کار خود انتخاب کنید.

برای محیط اداری چه نوع چوب لباسی مناسب است؟

جالباسی یک وسیله بسیار با اهمیت برای انتخاب و خرید برای محیط اداری است و شاید گاهی آخرین مورد برای خرید و دکور کردن محیط های ما باشد .فضای اداری یک فضای رسمی است و خرید لوازم زینتی و یا حتی مصرفی باید با دقت بالایی انجام شود,جالباسی ایستاده برای یک فضای اداری نیز جز موارد پراهمیت محسوب میشود,در این مقاله با طراحان آرک همراه باشید تا شمارا در خرید یک جالباسی مناسب راهنمایی کنند.

رخت آویز لباس اداری و نکاتی که باید بدانید

اگر قصد خرید رخت آویز اداری برای اتاق خود را در حین کار دارید کافی است به نکات تخصصی زیر توجه کنید تا بتوانید با انتخاب رنگ و استایل متناسب با محیط کار خود خریدی هوشمندانه را تجربه کنید:

برای محیط اداری چه نوع چوب لباسی باید استفاده کرد؟

چوب لباسی اداری یکی از عناصر کاربردی محیط کار است و عمدتا بسته به فضایی که اشغال می کند در سبک ها و اشکال مختلف طراحی و تولید می شود:

برجسته ترین مکان برای قرار دادن رخت آویز یا چوب لباسی اداری، جلوی درب ورودی اتاقتان است، جایی که می توانید لباس های خود را به محض ورود در فصل پاییز و زمستان در آنجا آویزان کنید.

اگر فضای کاری شما مشترک و بزرگ است، یک چوب لباسی اداری ایستاده را می توان در مکان های مختلفی قرار داد که در حرکت کارکنان اختلال ایجاد نکند.

چگونه جا لباسی مناسب برای نیازهایمان پیدا کنیم؟

با توجه به دکوراسیون داخلی محیط کار خود، باید در مورد سبک و ظاهر چوب لباسی تصمیم بگیرید:

متریال باید برای فضای کار شما مناسب باشد، به عنوان مثال یک چوب لباسی اداری، مناسب برای محیط اداری که از وسایل چوبی کمی استفاده می شود، انتخاب خوبی نخواهد بود.

رنگ آن باید متناسب با رنگ دیوار اتاق و فضای کارتان انتخاب شود. برای مثال یک چوب لباسی اداری سفید یا نقره ای با اکثر محیط های کاری به خوبی هماهنگ می شود.

قابلیت جابجایی چوب لباسی اداری نیز به دلیل اصول اولیه آن حائز اهمیت است تا بتوان آن را به راحتی به داخل اتاق و محیط کار منتقل کرد.

تخمین بزنید که به طور میانگین چند کت، مانتو، کلاه و ... باید گذاشت. به تعداد کارمندان اتاق یا محیط کار و مشتریان بالقوه ای که خواهید داشت فکر کنید.

همچنین به فضایی که برای رخت آویز اداری اختصاص می دهید فکر کنید تا در انتخاب سایز آن دقت کنید.

چه نوع چوب لباسی اداری ظاهر فعلی محیط کار شما را حفظ می کند؟

شناخت انواع رخت آویز لباس اداری به شما کمک می کند تا ایده آل ترین مدل را برای محیط کار خود انتخاب کنید. در اینجا شش مورد از متداول‌ترین مدل‌های آویز که به دو دسته تقسیم می‌شوند، آورده شده است:

  1. انواع جالباسی ایستاده

این نوع چوب لباسی  را می توانید هر کجا که بخواهید ببرید و جابجا کنید. این سبک از رخت آویز اداری در محیط های کاری صنعتی و سنتی کاملا موثر است.

الف) چوب لباسی استاده چوبی

از این چوب لباسی اداری می توان در محیط های کاری خاص با طراحی داخلی چوبی استفاده کرد تا با فضای محیط سازگاری کامل داشته باشد.

جالباسی ایستاده باران Arc-100 - مبلمان اداری طراحان چیدمان آرک

ب) رخت آویز فلزی ایستاده

این سبک از طرح های چوب لباسی اداری در یک محیط کاری مینیمال کاملاً خیره کننده است. بسیار بادوام و مستحکم هستند و قابلیت نگه داشتن اجسام سنگین را دارند. اکثر این نوع رخت آویزهای اداری از استیل یا آلومینیوم ساخته شده اند,البته  ازجنس برنج هم ساخته میشوند.

ج) چوب لباسی ایستاده هنری

 این نوع چوب لباسی مناسب برای هر اتاقی در هر محیط کاری شیک و شیک، جذابیت فوق العاده ای خواهد بخشید. این نوع چوب لباسی برای لباس های اداری از پلاستیک، فلز و چوب ساخته خواهد شد. ظاهر آنها اغلب عجیب و متمایز است و با هر سبکی از طراحی داخلی به ویژه در یک محیط هنری می‌آید.

  1. انواع چوب لباسی دیواری

این نوع چوب لباسی اداری برای محیط های کاری که فضای زیادی ندارند مناسب است. آنها در اندازه ها و شکل های مختلف موجود هستند و شما می توانید متناسب با محیط کار خود یکی را انتخاب کنید. اغلب این سبک ها دارای قفسه هایی هستند که می توانید از آنها برای آویزان کردن لباس ها و قرار دادن کتاب های خود روی آنها استفاده کنید و می توانید اتاق یا محیط کاری متفاوت و مدرنی داشته باشید.

با توجه به توضیحاتی که در این مقاله به شما عزیزان ارائه کردیم امید است بهترین انتخاب چوب لباسی را برای محیط کار خود داشته باشید.

منبع: https://moblemanarc.com

کد خبرنگار: ۹
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نیوشا IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    2 0
    باحال بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید