سازمان لیگ اعلام کرد فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران احتمالا از روز ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ آغاز خواهد شد.

اعلام زمان شروع فصل جدید لیگ برتر از سوی سازمان لیگ

به گزارش سلام نو به نقل از خبر ورزشی، کرونا در یکی دو فصل اخیر تقویم مسابقات را برهم زد و در برهه ای موجب افزایش بی سابقه زمان برگزاری مسابقات شد اما سازمان لیگ با برگزاری بازی های فشرده در فصل جاری تقویم مسابقات در فصل آتی را به حالت قبل بر می گرداند.

سهیل مهدی، رییس کمیته مسابقات این بار در برنامه سلام صبح بخیر تاریخ شروع مسابقات لیگ برتر در فصل جدید را به صورت تلویحی اعلام کرد و گفت: فعلا ۱۵ مرداد را برای شروع لیگ فصل آینده در نظر گرفتیم اما این زمان قطعی نیست و احتمال دارد یک هفته جابه‌جا شود. اگر بتوانیم در همان زمان مسابقات را شروع کنیم، نیم فصل ما قبل از جام‌جهانی به اتمام می‌رسد. تا قبل از شروع جام‌جهانی دو فیفادی داریم. باید دید اسکوچیچ چه برنامه‌ای در نظر خواهد گرفت. اردوی تیم‌ها ۸ روز قبل از جام‌جهانی آغاز می‌شود و دیگر نمی‌توانند ۲۱ روز به اردو بروند.

گفتنی است مسابقات دسته اول هم یک هفته بعد از شروع بازی های لیگ برتر استارات خواهد خورد. در فصل پیش رو با توجه به عدم برگزاری بازی های لیگ قهرمانان آسیا و هم چنین برگزاری بازی های جام جهانی در تعطیلات نیم فصل به نظر می رسد اردیبهشت ماه آینده مسابقات به پایان خواهد رسید.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید