زمین هزارمتری در چالوس ۴۵ میلیارد تومان فروخته می‌شود؛ متری ۴۵ میلیون. یعنی بیشتر از متوسط قیمت مسکن در تهران!

قیمت زمین در چالوس بیشتر از متوسط قیمت مسکن در تهران! / جدول

به گزارش سلام نو به نقل از فرارو، خرید زمین در چالوس می‌تواند از قیمت خانه در تهران هزینه بیشتری داشته باشد. متوسط قیمت مسکن در پایتخت طبق آخرین آمارها متری ۳۴ میلیون تومان است و در چالوس زمین‌هایی وجود دارند که با جواز اداری و تجاری با ارقام بیشتری معامله می‌شوند. در طرف مقابل خرید زمین در روستاهای اطراف چالوس با ارقام زیر ۲۰۰ میلیون تومان مکان‌پذیر است. البته این زمین‌ها با کاربرد کشاورزی آگهی می‌شوند.

خرید زمین در چالوس می‌تواند نزدیک ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه داشته باشد. این زمین‌ها اغلب کاربرد تجاری دارند. مثلا ۱۰ هزار مترمربع زمین ساحلی در چالوس به قیمت ۹۹ میلیارد تومان فروخته می‌شود. یعنی تقریبا متری ۱۰ میلیون تومان. کاربرد این زمین تجاری و اداری است و در شهر ساحلی محمودآباد واقع شده است. خرید زمین در چالوس بابت ملک دو هزار و ۷۰۰ متری ۹۰ میلیارد تومان تمام می‌شود. طبق یکی از آگهی‌های منتشر شده در پلتفرم‌های خرید و فروش، این زمین قابلیت تجاری و اداری دارد.

شخص دیگری زمین ۷۰ هزار متری را با قیمت ۷۰ میلیارد تومان آگهی کرده است. البته کاربرد این زمین مسکونی است و در بخش توضیحات، از فاصله ۳۰۰ متری تا جنگل و امتیاز آب، برق و گاز به‌عنوان امکانات این ملک اشاره شده است. زمین هزارمتری در چالوس به‌قیمت ۴۵ میلیارد تومان یعنی متری ۴۵ میلیون تومان فروخته می‌شود. این ملک مجوز تجاری و مسکونی دارد و در محدوده رینگ ۴۵ متری چالوس قرار گرفته است. همچنین ۷۰۰ متر زمین ویلایی در نمک‌آبرود با کاربری مسکونی به‌قیمت ۲۰ میلیارد تومان فروخته می‌شود.

خرید زمین در چالوس با ارقام چند ۱۰ میلیاردی

موقعیت

متراژ

کاربرد

قیمت

محمودآباد

۱۰ هزار مترمربع

تجاری و اداری

۹۹ میلیارد تومان

خیابان امام خمینی

دو هزار و ۷۰۰ متر

تجاری

۹۰ میلیارد تومان

متل‌قو

۷۰ هزار متری

مسکونی

۷۰ میلیارد تومان

رینگ 45 متری

هزارمتری

تجاری و مسکونی

۴۵ میلیارد تومان

نمک‌آبرود

۷۰۰ متر

مسکونی

۲۰ میلیارد تومان

زمین‌های میلیاردی در چالوس

خرید زمین در چالوس گاهی با ارقام میلیاردی انجام می‌شود. مالک زمین ۱۵۰ متری در چالوس قیمت را یک میلیارد تومان تعیین کرده است. با در نظر گرفتن متراژ متوجه می‌شویم قیمت هر مترمربع تقریبا شش میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است و ملک در محدوده تجن‌کلا واقع شده است. در چالوس زمین ۲۵۰ متری را دو میلیارد تومان آگهی کرده‌اند. جواز این یکی هم مسکونی است و زمین در خیابان غفاری قرار گرفته است. در محدوده ۱۷ شهریور زمین ۲۵۰ متری با جواز مسکونی را چهار میلیارد تومان می‌فروشند. با پنج میلیارد تومان امکان خرید زمین هزار متری با قابلیت مسکونی وجود دارد. در نمک‌آبرود زمین مسکونی ۵۰۰ متری را هشت میلیارد تومان برای فروش گذاشتند. همچنین خرید زمین در چالوس بابت ملک هزار و ۲۵۰ متری با مجوز مسکونی به ۱۰ میلیارد تومان نیاز دارد و قیمت زمین به‌ازای هر مترمربع هشت میلیون تومان محاسبه شده است.

خرید زمین در چالوس با ارقام میلیاردی

موقعیت

متراژ

کاربرد

قیمت

تجن‌کلا

۱۵۰ متر

مسکونی

یک میلیارد تومان

خیابان غفاری

۲۵۰ متر

مسکونی

دو میلیارد تومان

۱۷ شهریور

۲۵۰ متر

مسکونی

چهار میلیارد تومان

تجن‌کلا

هزار متر

مسکونی

پنج میلیارد تومان

نمک‌آبرود

۵۰۰ متر

مسکونی

هشت میلیارد تومان

ارزان‌ترین زمین‌ها در چالوس

خرید زمین در چالوس ممکن است کمتر از ۲۰۰ میلیون تومان هزینه داشته باشد. خرید زمین در چالوس با متراژ ۲۰۰ و کاربرد کشاورزی به ۱۹۲ میلیون تومان نیاز دارد. فروشنده قیمت هر مترمربع را تقریبا ۹۰۰ هزار تومان درنظرگرفته و زمین در یکی از روستاهای محمودآباد واقع شده است. زمین ۳۰۰ متری در روستا لشکنار ۲۰۰ میلیون تومان فروخته می‌شود. این زمین کاربرد کشاورزی دارد و قیمت هر مترمربع آن تقریبا یک‌ونیم میلیون تومان است. در یک آگهی دیگر قیمت زمین ۱۷۶ متری ۳۰۰ میلیون تومان قید شده است. زمین کاربرد مسکونی دارد و در دهکده الیت واقع شده است. ۲۰۰ متر زمین در چالوس ۴۰۰ میلیون تومان ارزش دارد. این یکی با جواز مسکونی فروخته می‌شود و قیمت هر متر آن را باید دو میلیون تومان درنظر بگیریم. اگر با ۵۰۰ میلیون تومان دنبال خرید زمین در چالوس هستید، می‌توانید سراغ گزینه ۲۵۰ متری با کاربرد مسکونی بروید. قیمت این زمین به‌ازای هر مترمربع دو میلیون تومان است و زمین در منطقه مرزن‌آباد قرار گرفته است.

خرید زمین در چالوس با کمتر از ۵۰۰ میلیون

موقعیت

متراژ

کاربرد

قیمت

محمودآباد

۲۰۰ متر

کشاورزی

۱۹۲ میلیون تومان

لشکنار

۳۰۰ متر

کشاورزی

۲۰۰ میلیون تومان

دهکده الیت

۱۷۶ متر

مسکونی

۳۰۰ میلیون تومان

کمربندی آمل به بابل

۲۰۰ متر

مسکونی

۴۰۰ میلیون تومان

مرزن‌آباد

۲۵۰ متر

مسکونی

۵۰۰ میلیون تومان

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید