۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۹
کد خبر: 55357989

 پراگ، پایتخت کشور چک و یکی از مهمترین شهرهای آن است. پراگ لقب بزرگترین شهر در جمهوری چک را دارد. از جاذبه‌های دیدنی پراگ می‌توان به قلعه پراگ، پل چارلز، تالار شهرداری، موزه هنرهای تزئینی و تپه و پارک پترین اشاره کرد.

بهترین کشورهای اروپایی برای سفر

ایرانی‌ها از قدیم‌الایام دوست داشتند به اروپا سفر کنند و این قاره سبز را کاوش کنند. در این مقاله قصد داریم ۳ تا از بهترین کشورهای اروپایی برای سفر را به شما معرفی کنیم تا این کشورها را بهتر بشناسید و سفر با کیفیت‌تری را تجربه کنید.

کشور فرانسه

فرانسه، با ۶۶۱۲۱۰۰۰ میلیون نفر، دومین کشور پرجمعیت اروپایی و همچنین چهارمین کشوری است که دارای بیشترین میراث جهانی یونسکو می‌باشد. در این کشور ۴۴ مکان تاریخی وجود دارد که اگر قصد شرکت در تور فرانسه زمستان را دارید، حتما از این مکان‌های تاریخی باید دیدن کنید.

فرانسه همیشه در لیست ۱۰ کشور برتر برای سفر قرار دارد. چه به پاریس سفر کنید و چه به دیدن شهرهای جنوبی فرانسه بروید، همیشه کارهای زیادی برای انجام دادن دارید.

این کشور در شمال غربی اروپا واقع شده و توسط اقیانوس اطلس و دریای مدیترانه، کوه‌های آلپ و پیرنه محدود شده است. زبان رسمی این کشور فرانسوی و واحد پول آن یورو است. این کشور در حوزه شینگن قرار دارد و برای سفر به این کشور حتما باید ویزای شینگن داشته باشید.

بناهای دیدنی فرانسه مانند برج ایفل، موزه لوور، نوتردام و .. برای همه مردم دنیا شناخته شده است. همچنین زادگاه مشهورترین نان و شیرینی‌های دنیا مثل باگت، کروسان و ماکارون در فرانسه است.

بهترین کشورهای اروپایی برای سفر

 هزار کشور چک

کشور جمهوری چک در اروپای مرکزی قرار دارد و دارای مساحت ۷۸ هزار و ۸۶۵ کیلومتر مربع و دارای جمعیت بیش از ۱۰ میلیون نفر است. این کشور از سمت غرب با آلمان و از سمت جنوب با اتریش همسایه است. برای همین پیشنهاد ما به شما این است که اگر قصد شرکت در تور چک در تابستان را دارید، در تورهای ترکیبی شرکت کرده و علاوه بر پراگ، از آلمان و اتریش نیز دیدن کنید.

 پراگ، پایتخت کشور چک و یکی از مهمترین شهرهای آن است. پراگ لقب بزرگترین شهر در جمهوری چک را دارد. از جاذبه‌های دیدنی پراگ می‌توان به قلعه پراگ، پل چارلز، تالار شهرداری، موزه هنرهای تزئینی و تپه و پارک پترین اشاره کرد.

بهترین کشورهای اروپایی برای سفر

کشور سوئیس

یکی از بهترین کشورهایی که می‌توانید برای سفر خود انتخاب کنید سوئیس است. کشور سوئیس یکی از ثروتمندترین کشورهای دنیا و دارای مساحتی به اندازه ۴۱.۲۸۳ کیلومتر مربع است. این کشور دارای ۷.۵ میلیون نفر جمعیت است. دو شهر ژنو و زوریخ، قطب‌های اقتصادی این کشور محسوب می‌شوند.

همسایه کشور سوئیس، کشورهای فرانسه، آلمان، ایتالیا و اتریش هستند.

معمولا مسافرانی که قصد سفر به سوئیس در تابستان و پاییز را دارند، اغلب شهرهای زوریخ و ژنو و لوزان را برای سفر انتخاب می‌کنند.

هتل‌های این کشور در فصل بهار و تابستان به سرعت پر می‌شوند. اگر به ورزش‌های زمستانی علاقه دارید، زمستان بهترین فصل سفر برای شماست.

اگر می‌خواهید سفر شما کم هزینه باشد، بهتر است بین ماه‌های نوامبر تا مارس به این کشور سفر کنید. در طول سال در این کشور، فستیوال‌ها و جشن‌های زیادی برگزار می‌شود.

بهترین کشورهای اروپایی برای سفر

سخن آخر

اگر قصد سفر به اروپا و دیدن این ۳ کشور زیبا را دارید، می‌توانید از طریق آژانس ژیوار اقدام به اخذ ویزای شینگن کرده و در تورهای اروپا شرکت کنید. می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت ژیوار مراجعه و یا با شماره ۵۴۷۹۵۰۰۰ ۰۲۱ تماس بگیرید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید