​رامبد جوان، طراح و مجری برنامه «خندوانه» از عدم پخش این برنامه در روز دوشنبه ۲۶ اردیبهشت انتقاد کرد.

انتقاد رامبد جوان از شبکه نسیم به علت عدم پخش خندوانه

 به گزارش سلام نو به نقل از همشهری آنلاین، مجری «خندوانه» با توضیح درباره ساختار مسابقه «قاطی‌بازی»، تلویحا از پخش نشدن این برنامه در روز دوشنبه ۲۶ اردیبهشت انتقاد کرد. 

رامبد جوان طراح و مجری «خندوانه» ۲۷ اردیبهشت در گفتگو با صفحه اینستاگرام این برنامه، گفت: افتتاحیه «قاتی‌بازی» پخش می‌شود. من عذرخواهی کنم که دیشب برنامه پخش نشد. ما برنامه داشتیم، آماده، دقیق و کامل. شبکه نسیم باید توضیح بدهد که چرا پخش نشد. این حق شماست که بدانید چرا این تصمیم گرفته شده است. 

او درباره مسابقه «قاتی‌بازی» توضیح داد: ۹ گروه ۲ نفره به مسابقه آمدند. خودشان همدیگر را انتخاب کردند که تیم شدند و از فردا شب مسابقه آغاز می‌شود. آیتم‌های جالب، بانمک و نویی طراحی کردیم که فکر می‌کنم خیلی تماشایی باشد. 

این مجری ادامه داد: مسابقه تا اواخر تیرماه طول می‌کشد. البته ما هرشب «قاتی‌بازی» نداریم. شب‌هایی کنداکتور کلاسیک «خندوانه» را هم داریم: مهمان، جناب‌خان، استندآپ و…. در بعضی شب‌های «قاتی‌بازی» هم ممکن است جناب‌خان را به عنوان یک آیتم مفرح لذت‌بخش داشته باشیم. 

جوان با اشاره به ساختار مسابقه «قاطی‌بازی» بیان کرد: دلمان می‌خواهد رای‌گیری مردمی داشته باشیم، ولی بعید می‌دانیم شدنی باشد و فعلا نداریم. 

او در پایان گفت: من اینجا باید از جانب خودم و همه بچه‌های «خندوانه» بگویم که ما در این شرایطی که مردم ایران در آن گرفتار شدند، هم‌دردی می‌کنیم و امیدواریم هرچه زودتر این مشکلات تمام شود. کاری که الان از ما برمی‌آید، این است که بتوانیم «خندوانه» را سرحال و قبراق تقدیمشان کنیم. تماشای «خندوانه»، «دورهمی»، «عصر جدید» و… کمی فشارهای روز را کم کند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید