در حالی که سازمان سینمایی روز گذشته اعلام کرد فیلم «علف‌زار» از فردا ۲۸ اکران می‌شود، به گفته مدیر دفتر پخش خانه فیلم، اکران این فیلم با توجه به آماده‌نبودن نسخه نهایی به اوایل هفته آینده موکول می‌شود.

اکران «علف‌زار» به هفته آینده موکول شد

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، سعید خانی در این مورد گفت: «همه برنامه‌ریزی‌هایمان برای اکران «علف‌زار» در ۱۸ خرداد بود. اما طی صحبت‌هایی که امروز دوستان در سازمان سینمایی با ما داشتند و با توجه به افت فروش فیلم‌ها قرار شد این فیلم زودتر اکران بشود. اما در این شرایط مراحل فنی و آماده‌سازی نسخه‌ نهایی فیلم هنوز تمام نشده و ما در تلاشیم فیلم را آماده نمایش کنیم و همزمان بتوانیم شرایط را برای یک تبلیغات و اطلاع‌رسانی مناسب جهت اکران این فیلم انجام بدهیم در نتیجه فیلم ان‌شاءالله از اوایل هفته‌ آینده اکران خواهد شد.

پخش‌کننده «علف‌زار» درباره پیش‌بینی‌اش از گیشه این فیلم هم گفت: با توجه به استقبال فراوان تماشاگران در جشنواره فجر از فیلم اکران خوبی داشته باشیم و معتقدم «علف‌زار» می‌تواند مخاطبان سینمای اجتماعی را به سالن‌ها برگرداند.

فیلم «علف‌زار» با بازی پژمان جمشیدی، سارا بهرامی، ستاره پسیانی، ترلان پروانه، یسنا میرطهماسب، مائده طهماسبی، متین حیدرنیا و ... از فیلم‌های موفق جشنواره اخیر فیلم فجر بود.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید