بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی ایران بیوتی، به‌عنوان بزرگ‌ترین گردهمایی بین‌المللی صنایع مربوط به مواد شوینده، پاک‌کننده، بهداشتی، سلولوزی و ماشین‌آلات وابسته با حضور فعال بانک سامان در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

مشارکت فعال بانک سامان در نمایشگاه ایران بیوتی

به گزارش سلام نو به نقل از سامان رسانه، بانک سامان با گستره متنوعی از خدمات و محصولات در حوزه‌های گوناگون و برنامه جدی برای حمایت از فعالان صنعت شوینده، پاک‌کننده، بهداشتی و سلولوزی در حوزه خدمات ریالی، ارزی و اعتباری با کادری کامل متشکل از مدیران ارشد، میانی و کارشناسان متخصص در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی ایران بیوتی حضور خواهد داشت.

بر اساس این گزارش، بانک سامان که به‌واسطه خدمات گسترده و کامل خود در سال‌های گذشته به انتخاب اول شرکت‌های تولیدی و صنعتی به‌ویژه در حوزه شوینده و سلولزی کشور تبدیل‌شده، در مدت برگزاری این رویداد با برگزاری جلسات و ملاقات حضوری آخرین خدمات و امکانات خود را در اختیار این حوزه اقتصادی کشور قرار خواهد داد. گفتنی است، این نمایشگاه از ۱۴ لغایت ۱۷ اردیبهشت در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند با حضور در غرفه بانک سامان در سالن ۸ و ۹ مشاوره‌های فنی لازم درزمینهٔ خدمات مالی و بانکی را دریافت کنند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید