روش های کسب درآمد از اینترنت روز به روز متنوع تر می شوند. تنوع درآمدزایی از اینترنت موجب شده تا کسب و کارهای اینترنتی چهره‌ نو به خود بگیرند و هر روز، روش جدیدی برای درآمدزایی از جهان اینترنت پیش روی افراد قرار بگیرد.

کسب درآمد از سیستم همکاری در فروش

یکی از مشاغل جدید اینترنتی، کسب درآمد از سیستم همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ است. روشی که می تواند به عنوان یک شغل جانبی روی آن حساب کرد. در حقیقت، در میان مشاغل اینترنتی، همکاری در فروش جزو مشاغل پردرآمدی محسوب می‌شود که عده‌ زیادی را به خود جذب کرده است.

اگر در حوزه افیلیت مارکتینگ یا همان همکاری در فروش مشغول به فعالیت هستید، دانستن این ۸ نکته در حوزه همکاری در فروش به رشد شما کمک می کند :

 ۸ نکته برای شروع کسب درآمد از همکاری در فروش

نکاتی که در ادامه می‌آید، بهترین و پراستفاده‌ترین تکنیک‌های درآمدزایی از سیستم همکاری در فروش هستند. شما به عنوان یک افیلیت مارکتر می‌توانید ازین نکات برای سیستم درآمدزایی خود استفاده کنید :

۱- وب‌سایت بسازید

راه‌اندازی یک وب سایت می‌تواند بستر خوبی برای فروش‌ کالاها از طریق همکاری در فروش باشد. البته باید توجه داشته باشید که وب سایت شما باید طبق سلیقه و نیاز مخاطبان ایجاد شود. لازمه‌ این کار این است که اول حوزه و زمینه خدمات یا کالاهایی را که می‌خواهید به فروش برسانید، انتخاب کنید و سپس به شکل تخصصی به آن بپردازید. برای راه اندازی وب سایت نکاتی را باید در نظر بگیرید؛ این نکات می‌تواند شامل طراحی زیبا و ساده، انتخاب فونت مناسب و تصاویر جذاب باشد. همچنین زیرساخت های فنی سایت تان را هم باید جدی بگیرید.

توجه داشته باشید که وب‌سایت شما باید اعتماد مخاطب را برای انجام خرید به خود جلب کند.

۲- از محتوای جذاب بهره بگیرید

محتوای باکیفیت همانند استخوان‌بندی کسب و کار شماست. برای تولید محتوا زمان صرف کنید و خلاقیت به خرج دهید. بسته به این که محتوای شما تصویری، متنی، صوتی یا ویدیویی است باید کیفیت را در تولید آن در اولویت  قرار دهید.

۳-شناسایی نیاز مخاطب و تمرکز روی آن

تصور کنید حوزه‌ خاصی را برای فعالیت در افیلیت مارکتینگ در نظر گرفته‌اید. برای این که از این راه درآمد بیشتری کسب کنید، بهتر است زمینه فعالیت خود را روی یک حوزه متمرکز کنید. به عنوان مثال، در حوزه همکاری در فروش لوازم آرایشی و بهداشتی به صورت تخصصی‌تر روی پوست یا مو تمرکز داشته باشید، از تجربه‌های خود استفاده کنید و محصولی را تبلیغ کنید که مورد نیاز مخاطبانتان باشد. 

۴-نقد و مقایسه محصولات

کار شما فقط معرفی  محصولات نیست. با مقایسه کردن محصولات و توصیف جنبه های برتری شان نسبت سایر محصولات مشابه، مخاطبان رسانه خود را برای خرید متقاعد کنید. توجه داشته باشید که نقد محصولات باید مثبت و منصفانه باشد تا اعتماد مخاطب را به دست بیاورد.

۵- شناسایی جامعه هدف

یکی از روش‌هایی که با استفاده از آن می توانید جامعه هدف خود را به خوبی بشناسید، شرکت در وبینارهای مرتبط با حوزه کاری تان است. وبینارها، پل ارتباطی مستحکمی بین شما و مخاطبان احتمالی شما ایجاد می کنند. اگر در یک وبینار مرتبط با حوزه کار خود شرکت کنید، احتمالا سایر شرکت کنندگان نیز دغدغه آن حوزه را دارند. بنابراین می توانید روی آنها به عنوان مشتریان آینده خود حساب باز کنید. پس راه های ارتباطی آنها را یادداشت کنید و در فرصت مناسب با آنها مرتبط شوید.

۶- اگر سایت دارید، سئو الزامی‌ است

هر ناشر یا بازاریابی که صاحب یک سایت باشد، باید در تولید محتواهای خود از اصول سئو هم بهره ببرد. سئو یک قدم بزرگ برای دیده شدن سایت و محصولات شما نسبت به رقبای دیگر است. موتورهای جستجوی گوگل محتوایی را که طبق اصول سئو تهیه شده باشد، با اولویت بالاتری به مخاطبان نمایش می‌دهد و همین نکته می تواند فروش شما را به میزان چشم‌گیری افزایش دهد.

۷- ایمیل مارکتینگ را از دست ندهید

در صورتی که به ایمیل مخاطبانتان دسترسی دارید، بهتر است که ایمیل مارکتینگ را هم در دستور کار خود قرار دهید. ایمیل‌ها می‌توانند از روش‌های مختلفی مثل برگزاری یک وبینار یا شرکت در یک وبینار به دست بیایند. برای مشتری‌های خود لینک محتوا یا به روزرسانی‌ها را ارسال کنید و در انجام این کار مصر باشید و دست از تلاش برندارید. درآمدزایی از افیلیت مارکتینگ به استمرار در کار نیاز دارد. برای جذب توجه کاربران از این طریق شاید لازم باشد بارها ایمیل ارسال کنید و زمان زیادی را صرف این کار کنید.

۸- از سیستم های همکاری در فروش مختلف کمک بگیرید

همکاری در فروش در ایران یک حوزه رو به رشد محسوب می شود. نبود یک سیستم منسجم برای وصل کردن ناشران و بازاریاب ها به برندها و صاحبان فروشگاه ها موجب شد تا چندین سیستم همکاری در فروش در ایران شکل بگیرد. یکی از بهترین سیستم های همکاری در فروش، افیلی است. بستر امنی که افیلی برای ناشران و فروشگاه ها ایجاد کرده، موجب شده تا زیرساخت های فنی مناسب در اختیارشان قرار بگیرد و هر کدام از طرفین این همکاری، سود قابل توجهی به دست بیاورند.

ضمن اینکه این فرصت برای همه افرادی که می خواهند از همکاری در فروش سود خوبی به دست بیاورند، فراهم است که از چندین سیستم همکاری در فروش استفاده کنند و درآمدزایی خود را افزایش بدهند.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید