۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۷
کد خبر: 55357857

قرار است بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی امید پیش از ظهر فردا با حضور در مرکز تیم‌های ملی خود را به کادرفنی معرفی کنند.

اعلام زمان بازگشت مهدوی‌کیا به کشور

به گزارش سلام نو به نقل از خبر ورزشی، در فاصله ۴ روز مانده تا اعزام تیم ملی فوتبال امید کشورمان به عراق، سرمربی این تیم در خارج از کشور به سر می برد. مهدی مهدوی کیا که امروز لیست بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم امید یا همان تیم زیر ۲۳ سال ایران را برای حضور در اردوی عراق اعلام کرد فردا به تهران باز می گردد.

طبق اعلام کادر فنی تیم فوتبال امید قرار است بازیکنان دعوت شده به اردوی این تیم پیش از ظهر فردا با حضور در مرکز تیم های ملی خود را به کادر فنی معرفی کنند تا تحت آزمایش تست کرونا قرار گرفته و سپس در هتل محل اقامت تیم امید پذیرش شوند.

اردوی تیم زیر ۲۳ سال از فردا به مدت ۴ روز در تهران آغاز می‌شود و کاروان این تیم روز اول خرداد ماه عازم کشور عراق خواهد شد.

طبق برنامه ریزی از قبل اعلام شده تیم فوتبال امید در روزهای سوم و ششم خرداد دو بازی دوستانه مقابل تیم عراق برگزار کرده و پس از آن در تاریخ هفتم ماه آینده از طریق عراق عازم استانبول می شود تا از این کشور به ازبکستان محل برگزاری مسابقات زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا برود.

شایان ذکر است؛ تیم ملی امید ایران که با قطر، ترکمنستان و ازبکستان هم‌گروه است یازدهم خرداد ماه آینده اولین بازی خود در این مسابقات را مقابل قطر برگزار می کند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید