۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸
کد خبر: 55357830

بازار جهانی طلا امروز شاهد  افزایش قیمت اونس طلا بود. فلز گران بهای جهانی امروز ۱۳ دلار بالا تر از روز گذشته معامله شد و در محدوده ۱۸۲۵ دلار  قرار گرفت. 

سکه به کانال ۱۳ میلیون تومان برگشت

به گزارش سلام نو به نقل از اقتصاد نیوز، قیمت دلار امروز در صرافی ملی و بازار ارز متشکل نوسان محدودی را تجربه کرد اما قیمت سکه از کانال ۱۴ میلیون تومان به کانال ۱۳ میلیون برگشت.

بازار متشکل ارزی مکانی برای عرضه و تقاضای بی‌واسطه ارز است که بر معاملات آنی و نقدی اسکناس متمرکز است و نرخ‌ها دستوری نیست.

قیمت دلار در این بازار امروز با ۲۵ هزار و ۴۹۱ تومان آغاز به کار کرد که در مقایسه با قیمت روز گذشته ۱۴ تومان افت کرده بود. نرخ دلار متشکل  در نیمه روز رشد اندکی را ثبت کرد و بر روی  ۲۵ هزار و ۵۱۴ تومان  قرار گرفت. 

قیمت دلار در صرافی ملی امروز 

صرافی ملی وابسته به بانک ملی است که نقش مهمی در بازار ارز ایفا می‌کند. مقدار ارز مجاز که توسط صرافی ملی به هر فرد فروخته می شود، بر اساس شیوه نامه ای که بانک مرکزی مشخص می کند تعیین می شود. 

صرافی ملی امروز قیمت فروش دلار را کاهش داد. نرخ دلار در صرافی ملی در شروع معاملات امروز ۲۵ هزار و ۶۱۸ تومان اعلام شد که نسبت به قیمت روز دوشنبه ۶۴ تومان کاهش پیدا کرده بود. قیمت دلار صرافی ملی در نیمه روز دوباره اندکی پایین آمد و با ۲۵ هزار و ۶۴۱ تومان معامله شد .

برگشت قیمت سکه به کانال ۱۳ 

بازار جهانی طلا امروز شاهد  افزایش قیمت اونس طلا بود. فلز گران بهای جهانی امروز ۱۳ دلار بالا تر از روز گذشته معامله شد و در محدوده ۱۸۲۵ دلار  قرار گرفت. 

اما در بازار داخلی ایران  قیمت طلا و سکه امروز کاهش را تجربه کردند. قیمت طلا ۱۸ عیار در زمان نوشتن این گزارش با ۱ میلیون و ۳۶۴ هزار و ۹۰۰ تومان معامله شد که نسبت به روز قبل ۱۴ هزار و ۳۰۰ تومان پایین رفته بود. 

بازار سکه هم امروز  قبل از ظهر در کانال ۱۴ میلیون تومان قرار داشت و در محدوده ۱۴ میلیون و ۲۵ هزار تومان تا ۱۴ میلیون و ۸۰ هزار تومان معامله شد  اما در نیمه روز به کانال ۱۳ میلیون تومان برگشت. قیمت سکه در زمان نوشتن این گزارش ۱۳ میلیون و ۹۷۰ هزار تومان بود . 

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید