ارتش پاکستان از کشته شدن ۲ سرکرده کلیدی تحریک طالبان پاکستان به دست نیروهای امنیتی این کشور خبر داد. 

۲ سرکرده گروه تحریک طالبان از سوی ارتش پاکستان کشته شدند

به گزارش سلام نو، ایرنا به نقل از منابع رسمی پاکستان نوشت: عملیات ویژه برای شکار ۲ عنصر کلیدی گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان موسوم به "تی‌تی‌پی" در منطقه وزیرستان شمالی انجام شد. روابط عمومی ارتش پاکستان روز سه‌شنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: ۲ تروریست به نام‌های رشید و عبدالسلام به دست نیروهای ارتش کشته شدند.

در این بیانیه آمده است: تروریست‌های کشته شده در بسیاری از حملات علیه نیروهای امنیتی و اقدامات خرابکارانه علیه صلح و ثبات در وزیرستان دست داشتند. 

عملیات امروز ارتش پاکستان علیه شورشیان گروه تحریک طالبان در حالی انجام می‌شود که گزارش برخی منابع از آغاز مجدد گفت‌وگوهای صلح میان پاکستان با تحریک طالبان به میزبانی طالبان افغانستان حکایت دارد. در عین حال هیچ منبع رسمی یا مسوولان نظامی در پاکستان چنین چیزی را تایید نکرده‌اند. 

یکشنبه گذشته وقوع یک حمله انتحاری در منطقه قبیله‌ای «وزیرستان شمالی» در شمال غرب پاکستان جان ۶ نفر از جمله ۳ نظامی را گرفت.

تاکنون هیچ گروهی مسئولیت این عملیات تروریستی را برعهده نگرفته است اما در گذشته گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان مسوولیت بسیاری از حملات و انفجارها علیه نیروهای امنیتی در مناطق قبایلی را برعهده گرفته است.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید