یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: زمانی که استعفا دادم به آینده کاری‌ام لطمه زدم، اما به خاطر تیم و بازیکنان این کار را کردم. البته گوش شنوایی برای حل مشکلاتمان نبود.

دست مدیران را برای تغییرات باز گذاشتم / فردا از رسول‌پناه شکایت خواهم کرد

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی گل محمدی گفت: بودن یا نبودن من مهم نیست، مهم این است پرسپولیس قهرمان شود. امروز گفتند من از باشگاه غرامت خواسته‌ام، از همه هواداران می‌خواهم هوشمندانه با این قضایا برخورد کنند، چون عده‌ای مریض با یک فضای سمی می‌خواهند آن‌ها را عصبانی کنند. حتی اگر مرا اخراج کنند من از پرسپولیس شکایت نخواهم کرد. سه بازی دیگر در لیگ مانده است و پس از آن باشگاه تصمیم می‌گیرد که من باشم یا نه. دست مدیران را برای تغییرات باز گذاشتم.

گفته می‌شود که گل محمدی در جلسه با درویش اعلام کرده که استعفا نمی‌دهد و غرامت می‌خواهد، اما او این موضوع را تکذیب کرد.

به هر حال یک مربی باید در کنار خط  صحبت‌های فنی را به بازیکنان انتقال بدهد و من ۳ بازی روی سکوها نشستم، اما متاسفانه هنوز هیچ اقدامی برای کاهش محرومیتم از سوی مدیران باشگاه نشده است، شاید وقت ندارند که کاری انجام ندادند.  

طبق رای کمیته انضباطی، گل محمدی به خاطر درگیری با داور بازی دربی با ۴ جلسه محرومیت قطعی و ۲ جلسه محرومیت تعلیقی محکوم شد.  

زمانی که استعفا دادم به آینده کاری ام لطمه زدم 

من می‌توانم امسال یک کتاب برای اتفاقات رخ داده بنویسم. وقتی که نمی‌توانیم حق خود را از فوتبال بگیریم عصبانی می‌شویم. زمانی که استعفا دادم به آینده کاری ام لطمه زدم، اما به خاطر تیم و بازیکنان این کار را کردم. البته گوش شنوایی برای حل مشکلاتمان نبود. اگر دوباره به پرسپولیس برگشتم به خاطر هواداران بود چرا که ناراحت شده بودند و تجمع کردند.  

گل محمدی بعد از تساوی تیمش برابر تیم استقلال در دربی ۹۸ از هدایت سرخپوشان پایتخت استعفا داد، اما درویش مدیرعامل باشگاه با این استعفا مخالفت کرد.  

واقعا باید به مدیریت استقلال تبریک گفت که توانستند فضای رسانه ای، فدراسیون، برنامه بازی ها و داوری را مدیریت کند. متاسفانه موارد فوق در پرسپولیس انجام نشد. مجموعه استقلال توانست کار سختی را انجام بدهد و به قهرمانی برسد. 

تیم فوتبال استقلال توانست با ۶۳ امتیاز در ۳ هفته مانده به پایان لیگ برتر فوتبال بعد از ۱۰ سال قهرمان شود.

از رسول پناه فردا شکایت می کنم 

رسول پناه یک مهره سوخته در فوتبال است و فردا به دلیل اتهاماتش از او شکایت خواهم کرد. 

رسول پناه مدیرعامل سابق پرسپولیس در مصاحبه ای دوباره اتهاماتی به گل محمدی زده است. 

پول آب معدنی هم نداشتیم 

بازیکنان داخلی که جذب کردیم بهترین‌های لیگ بودند، اما قیمت ۳ بازیکن خارجی مان حدودا ۳۴۰هزار دلار در مجموع برای باشگاه هزینه داشت و این مبلغ  روی هم به اندازه یک بازیکن خارجی تیم‌های دیگر نیست. ما حتی پول آب معدنی هم نداشتیم و از یک هوادار پول می‌گرفتیم.  

وحدت هنانوف، منوچهر صفروف و تمیروف بازیکنان خارجی پرسپولیس نتوانستند انتظارات را برآورده کنند و عملکرد ضعیفی در لیگ برتر فوتبال داشتند.  

تصمیم گیرندگان حذف سرخابی ها از آسیا جواب بدهند 

تیم پرسپولیس قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتبال در سید یک لیگ قهرمانان آسیا قرار داشت و حذف از آسیا برای ما دردناک بود و حسرت خوردیم. این اتفاق بدی برای ما و بازیکنان بود، اما آن‌هایی که برای حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا تصمیم گیرنده بودند، الان کجا هستند؟ بیایند جواب بدهند. اصلا پاسخی برای این اتفاقات دارند. البته هر کسی کاری برای فوتبال انجام می‌دهد و می‌رود و جایی هم نیست تا پاسخگو باشد. امسال هم  خطرناک است چرا که برخی از مشکلات باید حل شود تا مجوز حرفه‌ای پرسپولیس و استقلال صادر شود.  

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال به علت دریافت نکردن مجوز حرفه‌ای از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شدند و تیم‌های فوتبال سپاهان و فولاد نمایندگان کشورمان در آسیا بودند.  

جدایی رادوشوویچ برای پرسپولیس تبعات داشت 

 مشکلات ما در درون دروازه از آن جایی شروع شد که رادوشوویچ از تیم ما رفت کسی هم دلیل رفتن این گلر را توضیح نداد. او می‌توانست مشکل دروازه بانی پرسپولیس را  در نبود حامد لک حل کند. جدایی رادو برای ما تبعات داشت. حس رقابت در درون دروازه با رفتن رادو از بین رفت و لک در درون دروازه احساس تنهایی می‌کند.  

رادوشوویچ بعد از اخذ مبلغی از قراردادش بدون اجازه از باشگاه پرسپولیس و کادر فنی از ایران رفت و بعد از آن هم به علت پرداخت نشدن مطالبات مالی اش از پرسپولیسی‌ها به فیفا شکایت کرد.  

مصدومیت امیری یک اتفاق فوتبالی بود 

از همان اول می‌دانستیم که عیسی آل کثیر رباط صلیبی پاره کرده است، اما غیرتش برای بازی کردن باعث شد که جراحی را به تاخیر بیاندازد. مصدومیت وحید امیری یک اتفاق فوتبالی بود؛ حرف و حدیث‌هایی که مطرح می‌شود صحت ندارد. امیری به جام جهانی می‌رسد.  

عیسی آل کثیر که مدتی پیش رباط صلیبی اش پاره شد بعد از ۴ ماه تصمیم گرفت که پایش را به تیغ جراحان بسپارد و او به مدت ۶ ماه دور از میادین است.  همچنین دیسک کمر وحید امیری در بازی با ذوب دچار پارگی شد و او  به تشخیص پزشک عمل جراحی کرد. 

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید