به همین منظور سفیر رژیم صهیونیستی در اوکراین، روز دوشنبه پیش از بازگشایی سفارت این رژیم در اوکراین به کی‌یف سفر کرد.

سفارت رژیم صهیونیستی در اوکراین آغاز به کار می‌کند

به گزارش سلام نو، مهر به نقل از الجزیره نوشت: رژیم صهیونیستی قرار است در آینده نزدیک فعالیت دیپلماتیک خود را به زودی در اوکراین از سر گیرد.

به همین منظور نیز «مایکل برادسکی»، سفیر رژیم صهیونیستی در اوکراین، روز دوشنبه پیش از بازگشایی سفارت این رژیم در اوکراین به کی‌یف سفر کرد.

گفته شده که انتظار می‌رود برادسکی به همراه هیئتی از دیپلمات‌های صهیونیستی با دولت اوکراین برای بحث در مورد امکان بازگشایی سفارت پس از سه ماه پس از تخلیه همزمان با تهاجم روسیه، گفتگو کند.

از سوی دیگر، «دیمیترو کولبا»، وزیر امور خارجه اوکراین، از کشورهای گروه هفت (G۷) درخواست کرده است تا کمک نظامی بیشتری ارائه کنند و از کی‌یف در مبارزه با تهاجم روسیه و تحریم‌های بیشتر علیه مسکو حمایت کنند.

کوله با که به عنوان مهمان در نشست وزرای خارجه ثروتمندترین کشورهای جهان صنعتی در ویزانهاوس آلمان دعوت شده بود، همچنین خواستار ممنوعیت واردات نفت روسیه و مصادره دارایی‌های این کشور در خارج از کشور برای پرداخت هزینه بازسازی پس از جنگ شد.

همزمان اعلام شده که اتحادیه اروپا بسته ۵۰۰ میلیون یورویی (۵۲۰ میلیون دلاری) دیگر برای اوکراین را با هدف تقویت بیشتر بنیه دفاع در برابر روسیه در نظر گرفته است.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید