وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اوضاع در مرزهای شمالی به‌ویژه الجلیل را بسیار خطرناک توصیف کرد.

بنی گانتس: آینده "اسرائیل" نگران‌کننده است

به گزارش ایسنا، بنی گانتس وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تصریح کرد: آنچه در این پیام‌ها آمده، چندان دور از واقعیت نیست و می‌توان برآورد کرد که ظرف چند سال آینده به جایی برسیم که "اسرائیل" کاملا محدود شود و ما تنها چند سال با این واقعیت فاصله داریم.

این در حالی است که مسئولان سابق پلیس و ارتش رژیم صهیونیستی نیز نسبت به تشدید تنش و ناامنی در سرتاسر اراضی اشغالی و احتمال از دست رفتن حاکمیت این رژیم در مناطقی که اکثریت ساکنان آن فلسطینی هستند، هشدار دادند.

در همین راستا، "یواو گالانت" عضو کنست رژیم صهیونیستی عنوان کرد که اگر اقداماتی سریع برای پیشگیری از موج عملیات‌های مقاومتی فلسطینیان انجام نشود، این نگرانی وجود دارد که اوضاع از کنترل نیروهای امنیتی خارج شود.

گالانت اظهار داشت که اگر النقب و الجلیل را از دست بدهیم، تل‌آویو و قدس را نیز از دست خواهیم داد.

وی اوضاع در مرزهای شمالی به‌ویژه الجلیل را بسیار خطرناک توصیف کرد و گفت، نبرد در این منطقه ادامه دارد و پایان نیافته است.

گالانت عنوان کرد که به‌ویژه اگر اراضی اشغالی هدف حملات موشکی حزب‌الله و حماس قرار گیرد، اوضاع به مراتب وخیم‌تر خواهد شد.

همچنین "اویگدور کهلانی" وزیر امنیت داخلی سابق رژیم صهیونیستی در گزارشی در روزنامه یدیعوت احارونوت بیان کرد که، خشونت در النقب و شهرهای مختلط به اوج رسیده و نیروهای پلیس از مقابله با مجریان عملیات‌های مقاومتی وحشت دارند.

انتهای پیام

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید