قیمت دلار متشکل امروز ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ در مقایسه با روز قبل اندکی رشد کرد اما قیمت سکه و طلا بر مدار کاهش قرار گرفت.

کاهش قیمت سکه و طات در بازار امروز/ سکه ۱۹۰ هزار تومان ارزان شد

به گزارش سلام نو به نقل از اقتصادنیوز ، قیمت دلار در بازار متشکل امروز افت قیمت روز گذشته را جبران کرد.  نرخ دلار متشکل امروز  با ۲۵ هزار و ۵۳۶ تومان آغاز به کار کرد و در انتهای روز به ۲۵ هزار و ۵۵۴ تومان رسید  که در مقایسه با روز گذشته ۵۴ تومان رشد  را نشان می دهد. 

در صرافی ملی هم عصر امروز قیمت فروش دلار  ۲۵ هزار و۶۸۲ بود که نسبت به روز گذشته ۵۵ تومان بالا تر بود. اما سرنوشت دلار نیمایی امروز بر خلاف مسیر دلار متشکل و صرافی ملی  حرکت کرد.

  نرخ دلار  نیما امروز با ۲۵ هزار و ۱۵۶ تومان مبادله شد که نسبت به روز یکشنبه ۸۴ تومان کاهش را نشان می دهد. 

میزان عرضه ارز در سامانه نیما و بازار متشکل از ۱۷ الی ۲۵ اردیبهشت۱۴۰۱

بانک مرکزی امروز  اعلام کرد: طی بازه زمانی ۱۷ الی ۲۵ اردیبهشت ماه سال جاری۴.۸ میلیارد دلار توسط صادرکنندگان به صورت انواع ارز در سامانه نیما عرضه شده است که از این میزان حدود ۱.۵ میلیارد دلار معامله شده که این امر حاکی از عرضه کافی برای تأمین نیاز وارداتی است.

همچنین از تاریخ ۱۷ الی ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در بازار متشکل معاملات ارزی، حدود ٨٠ میلیون دلار اسکناس توسط بانک‌ها و صرافی‌ها عرضه شده که از این میزان حدود ۳۸.۵ میلیون دلار معامله شده و این امر حاکی از آن است که میزان عرضه اسکناس بیش از میزان تقاضا بوده است

رشد اندک نرخ حواله درهم

نرخ حواله درهم عصر در مقایسه با روز گذشته بالا تر بود. قیمت درهم امروز با ۸ هزار و ۴۰۰ تومان بسته شد که در مقایسه با روز گذشته ۴۰ تومان رشد کرده بود. 

قیمت سکه ۱۹۰ هزار تومان عقب نشست 

قیمت اونس طلا امروز مانند دو روز قبل نزولی بود. فلز گرانبهای جهانی در زمان نوشتن این گزارش  با ۸ دلار کاهش با ۱۸۰۴ دلار معامله شد. در بازار داخلی ایران هم قیمت سکه و قیمت طلا امروز کاهش  را تجربه کردند. 

قیمت طلا ۱۸ عیار  در زمان نوشتن این گزارش با ۱ میلیون و ۳۷۹ هزار و ۲۰۰ تومان مبادله شد  که در مقایسه با روز قبل  ۷۰۰ تومان پایین امده بود. 

قیمت سکه امروز هم در کانال ۱۴ میلیون تومان معامله شد اما  قدرت معامله گران کاهشی بیشتر بود. سکه عصر امروز  به قیمت ۱۴ میلیون و ۱۰۵ هزار تومان مبادله شد که نسبت به روز قبل ۱۹۰ هزار تومان ارزان تر بود. 

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید