حسن نوروزی گفت: خودروسازان داخلی باید بدانند که خودروهای بی‌کیفیت آن‌ها باعث واردات خودروهای خارجی شده است.

سوپرایز جدید؛ استخدام فامیلی خودروسازان!

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت نیوز، مدیران شرکت‌های خودروسازی بیش از ۲۰۰ نیرو و مشاور از نزدیکان و اقوام خود استخدام کرده‌اند که این رویه باید اصلاح شود.

نایب‌رئیس کمیسیون حقوقی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مصوبه مجلس شورای اسلامی بر ارزانی خودرو در کشور اظهار داشت: واردات خودروی خارجی به کشور باید انجام شود زیرا که این مهم باعث کاهش قیمت و رقابتی شدن کیفیت خودرو خواهد شد.

حسن نوروزی در بهارستان در گفتگو با  تسنیم افزود: خودروسازان داخلی باید بدانند که خودروهای بی‌کیفیت آن‌ها باعث واردات خودروهای خارجی شده است.

نایب‌رئیس کمیسیون حقوقی مجلس در ادامه گفت: نظرات مجمع تشخیص مصلحت نظام، شورای نگهبان، مجلس و دولت بر واردات خودرو است تا بخش کمبود خودرو در کشور تأمین شود.

نوروزی با بیان اینکه خودروسازان داخلی با افزایش قیمت مشکلات خودشان را حل می‌کردند ابراز داشت: وزارت صمت باید شرکت‌های سایپا و ایران‌خودرو و دیگر شرکت‌های وابسته را به بخش خصوصی واگذار کنند تا مشکلات حل شود.

وی به بدهی ۸۰ هزارمیلیاردی سالانه خودروسازان در کشور اشاره کرد و گفت: سهامداران اصلی و بخش خصوصی خودروسازان برنامه‌های مهمی برای این شرکت‌ها دارند و وعده داده‌اند در صورت خصوصی‌سازی هیچ بدهی نداشته باشند.

نایب‌رئیس کمیسیون حقوقی مجلس بیان کرد: مدیران خودروسازها بیش از ۲۰۰ نیرو و مشاور از اقوام خود را در شرکت‌ها استخدام کرده‌اند که باید این رویه به‌کارگیری و انتصابات فامیلی اصلاح شود.

نوروزی با تأکید بر کاهش قیمت خودروهای داخلی خاطرنشان کرد: مدیران گذشته و بازنشسته‌ها باید میزهای مدیریتی را رها کنند و جوانان انقلابی و مؤمن مدیریت را به‌دست بگیرند زیرا که تحقیق و تفحص در مجلس از خودروسازان رأی آورده است و قطعاً پیگیری خواهد شد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید