۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲
کد خبر: 55357563

در چند سال گذشته شاهد پیشرفت بسیاری در زمینه بازی های ارائه شده در گوشی های اندرویدی بوده ایم که گیم پلی های پیچیده تر و گرافیک های قوی تری داشته اند.

برنامه Panda Mouse و Inshot نسخه Mod Apk

معرفی برنامه Inshot Pro Apk

Inshot  یکی از قدرتمند ترین و بهترین برنامه های ویرایش ویدئو در سیستم عامل اندروید است. این اپلیکیشن منحصر به فرد به شما این امکان را می دهد تا ویدئو های با کیفیت بالا بسازید و در رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام به اشتراک بگذارید. شبکه های اجتماعی امروزه مورد استقبال بسیاری از افراد در سراسر جهان قرار گرفته است و از سویی دیگر ساخت ویدئو کلیپ های جذاب در آن نیز محبوبیت بسیاری پیدا کرده است که لازمه ی فعالیت در این شبکه ها است. Inshot Pro Apk یکی از پر طرفدار ترین اپلیکیشن های مورد استفاده در این زمینه است. با استفاده از فیلتر ها و افکت های جذاب می توانید اسلاید شو های منحصر به فرد ایجاد کنید و از آنها لذت ببرید. همچنین می توانید موزیک ویدئو های زیبا بسازید و با قرار دادن موسیقی مورد علاقه خود بر ویدئو آن را میکس کنید. امکان برش ویدئو و موسیقی نیز در آن وجود دارد. علاوه بر این می توانید سرعت کلیپ خود را تغییر دهید و آن را تند تر و یا کند تر کنید. اینشات سایز مناسب هر شبکه اجتماعی را برای شما مشخص کرده تا متناسب با آن خروجی تهیه کنید. خروجی کار شما از کیفیت پایین ۱۴۴p تا بالا ترین کیفیت Full HD را شامل می شود که می توانید با توجه به نیاز خود آن را تعیین کنید. یکی از قابلیت های دیگر این برنامه ویرایش عکس به صورت حرفه ای می باشد که می توانید تغییرات مورد نظر را با استفاده از ابزار هایی که در اختیار تان قرار می گیرد اعمال کنید. فیلتر های زیبا و متنوع، پس زمینه های گوناگون، تنظیمات روشنایی و رنگ، افزودن متن و استیکر و غیره از قابلیت هایی است که این اپلیکیشن در زمینه ویرایش عکس در اختیارتان قرار می دهد. این اپلیکیشن به صورت رایگان در اپل استور عرضه می شود. در نسخه Apk برنامه، تمامی ویژگی ها و آیتم های پولی به صورت رایگان در دسترس قرار گرفته اند.

وصل کردن موس و کیبورد به گوشی اندروید با Panda Mouse Mod Apk

در چند سال گذشته شاهد پیشرفت بسیاری در زمینه بازی های ارائه شده در گوشی های اندرویدی بوده ایم که گیم پلی های پیچیده تر و گرافیک های قوی تری داشته اند. از سوی دیگر گوشی های هوشمند نیز در چند سال گذشته پیشرفت های بسیاری داشته و از این رو قدرت پردازش و اجرای بازی های پیشرفته ای که در بازار عرضه می شود را پیدا نموده است. اما آن چه که هنوز جای تامل دارد نبود موس و کیبورد در هنگام انجام بازی با گوشی های هوشمند است. Panda Mouse Pro Apk  یک اپلیکیشن اجرای بازی بر روی گوشی های هوشمند و تبلت ها با استفاده از موس و کیبورد است که توسط Panda Gaming Studio با قیمت ۲.۹۹ دلار در گوگل پلی عرضه شد و با استقبال بسیاری از سوی کاربران قرار گرفت. کاربران می توانند به راحتی موس و کیبورد خود را از طریق بلوتوث به صورت بی سیم و یا از طریق کابل یو اس بی به دستگاه اندروید خود متصل کنند و به اجرای بازی های مورد علاقه خود بپردازند. با این اپلیکیشن هوشمند می توانید لذت یک بازی با استفاده از موس و کیبور را به شکل آسان تجربه کنید. به یاد داشته باشید که اگر از موس و کیبورد های سیمی استفاده می کنید حتما در تنظیمات دستگاه قابلیت usb debugging را فعال نمایید. این اپلیکیشن همچنین از اکثر برند های موس و کیبور پشتیبانی می کند.

برنامه Panda Mouse و Inshot نسخه Mod Apk

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید