دایره ملی مبارزه با تروریسم پاکستان از بازداشت یک مهاجم انتحاری زن در ایالت بلوچستان و خنثی‌سازی عملیات بمب‌گذاری علیه اتباع چینی و خرابکاری در طرح‌های اقتصادی دو کشور خبر داد.

خنثی‌سازی عملیات یک مهاجم انتحاری زن در پاکستان علیه اتباع چینی

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا از شبکه‌های خبری پاکستان، عملیات شناسایی و بازداشت یک مهاجم انتحاری امروز در منطقه «هوشاب» از توابع شهرستان تربت واقع در ایالت بلوچستان انجام شد. 

مسوولان دایره ملی مبارزه با تروریسم پاکستان اعلام کردند: در این عملیات یک مهاجم انتحاری زن بازداشت شد که متعلق به گروه‌های غیرقانونی بوده و قصد هدف قرار دادن کاروان مهندسان و کارگران چینی در شهر تربت را داشت.

این درحالی است که درست ۲۰ روز پیش یک مهاجم انتحاری زن در شهر «کراچی» خود را مقابل خودروی اتباع چینی منفجر کرد که درپی آن دست کم ۴ نفر کشته شدند. 

در انفجار روز ششم اردیبهشت ۳ تبعه چینی و یک شهروند پاکستانی جان خود را از دست دادند. گروه به اصطلاح ارتش آزادیخواه بلوچ مدعی شد که یک مهاجم زن وابسته به این شورشیان دست به انفجار بمب علیه اتباع چینی در کراچی زده است. 

در گذشته نیز اتباع چینی در کراچی و دیگر مناطق پاکستان هدف حمله تروریستی و انفجار قرار گرفته‌اند. 

سرکنسولگری چین در شهر کراچی در سال ۲۰۱۸ هدف انفجار بمب قرار گرفت. 

روز گذشته (یکشنبه) نیز ارتش پاکستان اعلام کرد: حمله انتحاری در منطقه قبیله‌ای «وزیرستان شمالی» در شمال غرب این کشور جان ۳ نظامی و ۳ کودک را گرفت.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید